بازتاب گسترده بیانات مقام معظم رهبری در رسانه های پاکستان


بازتاب گسترده بیانات مقام معظم رهبری در رسانه های پاکستان

اسلام آباد - ایرنا - رسانه های الکترونیکی و نوشتاری پاکستان روز چهارشنبه در اخبار و گزارش های خود، بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده های شهیدان را با تاکید بر اینکه'دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به ملت ایران و نفوذ در صفوف متحد ملت است' منتشر کردند.

به گزارش ایرنا حضرت آیت الله خامنه‌ای روز گذشته در دیدار خود با تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان، عزت ، امنیت و پیشرفت ملت ایران را مدیون فداکاری و از جان‌گذشتگی شهدا دانستند.
روزنامه 'داون' چاپ پاکستان روز چهارشنبه با انتشار خبری در این خصوص نوشت:آیت الله علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی گفته است که دشمنان ایران در روزهای اخیر از ابزارهای مختلف از جمله پول، سلاح، سیاست و دستگاه های امنیتی استفاده کردند تا برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند.
'رادیو پاکستان' نیز در گزارش خود گفت که آیت الله سید علی خامنه ای رهبر ایران در خصوص وقایع اخیر در این کشور معتقد است که دشمنان کشور از ابزارهای مختلف برای مقابله و ضریه زدن به ملت ایران و نظام اسلامی استفاده کرده اند.
روزنامه 'نیشن ' پاکستان نیز در گزارشی با انتشار بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از خانواده های شهیدان گفت:رهبر ایران در این دیدار گفت که دشمنان ایران متحدند و از همه ابزارهای خود (نظیر پول، سلاح و سیاست) برای ایجاد مشکل برای نظام اسلامی استفاده می کنند.
'روزنامه تایمز' پاکستان نیز در خبری در این خصوص نوشت که رهبر عالی ایران، دشمنان جمهوری اسلامی را در دست داشتن در نا آرامی های اخیر این کشور متهم کرده است.
بنا بر این گزارش، آیت الله علی خامنه ای گفت: 'در روزهای اخیر، دشمنان ایران با ابزارهای گوناگونِ در اختیارشان از جمله پول، سلاح، سیاست و دستگاه امنیتی هم‌پیمان شدند تا برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند.'
'بیزینس رکوردر'روزنامه اقتصادی پاکستان نیز در گزارشی در این خصوص نوشت:رهبر ایران در دیدار با حمعی از خانواده های شهیدان و در حالی که سخنانش از تلویزیون ایران پخش شد، گفت که دشمن همیشه به دنبال فرصت و ایجاد شکاف و حمله به ملت ایران است.
بیانات مقام معظم رهبری در مورد نا آرامی های اخیر ایران در تلویزیون ' جیو تی وی' و تارنمای انگلیسی 'پاکستان تودی' نیز منتشر شده اسیت.
آساق**6125**سیدبهادر حسینی**انتشاردهنده: 1577**حسن حسین زاده


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟