استاندار بوشهر:قدردان مردم این استان هستم


استاندار بوشهر:قدردان مردم این استان هستم

بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت:قدردان مردم ولایتمدار این استان هستم که با حضوردر راهپیمایی میثاق با ولایت و اعلام انزجار از حوادث پیش آمده بار دیگر موقعیت شناسی خود را به رخ جهانیان کشیدند و صفحه زرین دیگری برافتخارات استان افزودند.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در همایش اخلاق گزینش گری دراستان بوشهرافزود:در ناآرامی های اخیر با تیز هوشی، آگاهی و تیزبینی مردم استان بوشهر مورد خاصی در استان نداشتیم.
وی اضافه کرد:مردم با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی 'میثاق با ولایت' باعث شدند خواب کسانی که در بیرون برای براندازی نظام طراحی می کردند، تعبیر نشود.
استاندار بوشهر گفت:حضور پرشور و شعور و باشکوه مردم در صحنه منجر به شکست توطئه ها و دسیسه های ناآرامی اخیر دشمن شد.
وی یادآورشد: دشمن با سوء استفاده از برخی مطالبه گریهای اخیر مردم درصدد موج سواری بود که با حضور به موقع مردم در محکومیت این حرکت ها این قائله نیز به پایان رسید.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام دل خوش کرده بودند که با سوء استفاده از شرایط پیش آمده نقشه های خود برای تضعیف نظام را عملیاتی کنند.
استاندار بوشهر گفت: شرایط پیش آمده ثابت کرد دشمن با اصل نظام مخالف است و نمی تواند مدافع مردم این کشور باشند.
گراوند افزود: کسانی که تا دیروز اجازه صدور برخی مجوزهای لازم برای حضور ایرانیان به کشورشان را نمی دادند امروز ادعای حمایت از مردم ما را دارند.
استاندار بوشهر گفت: دشمن با موج سواری خود حوادثی از جمله تخریب اموال، اهانت به مقدسات و ساختار شکنی را در کشور به وجود آورد ولی با اقدام به موقع مردم این بار هم مانند گذشته با شکست سنگینی روبه رو شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بحث گزینش گفت: گزینش مجموعه ای انقلابی و متدین است که نقش مهمی در تامین نیروی انسانی دارد.
استاندار بوشهر بیان کرد: سایر منابع را می توان با تیزهوشی، درایت و کارآمدی به وجود آورد ولی انتخاب نیروی انسانی کارآمد هیچ جایگزینی ندارد.
گراوند اضافه کرد: ساختار و نظام اداری سالم نیازمند مجموعه گزینشی سالم است که در این امر مسئولان گزینش به حق الناس و حق جامعه توجه و پاسداری لازم را داشته باشند.
وی با تاکید براینکه نباید در بحث گزینش هیچ حقی ضایع شود گفت: به هیچ وجه نگاههای سیاسی نباید مانع ورود افراد به ساختار و سازمانها باشد.
وی گفت: حق مردم است افرادی که برای پستها گزینش می شوند انسانهای سالم و پاکدستی باشند.
استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت رازداری و امانتداری مسئولان گزینش اضافه کرد: نظام اداری به سلامت مالی و اخلاقی همه افرادی که گزینش می شوند به شدت نیاز دارد.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا انتخابات با مشارکت 7 درصدی در تهران، زنگ خطر برای کشور است؟