ضرورت نوآوری در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه ها


ضرورت نوآوری در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه ها

کرج -ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با نوآوری در موضوعات و اجرا از جمله نکات مهمی است که باید در دانشگاه ها مورد توجه قرارگیرد.

به گزارش ایرنا،آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی روز یکشنبه در نشست با مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در دانشگاه‌های استان البرز افزود: طرح موضوعاتی چون ازدواج آسان یا معضلات اجتماعی در این فضا، مفید و راهگشا است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه تذکر و امربه‌معروف، جزو وظایف دینی هر فرد است، اما پیگیری اجرای کامل قوانین مصوب پوشش در دانشگاه‌ها توسط ریاست دانشگاه، برای حل مشکلات این حوزه کافی است.
امام جمعه کرج گفت: اعتکاف تمرین تنهایی، عکوف، توجه به خود و با خدا بودن در عین حضور در اجتماع است و نباید به یک برنامه‌ اردویی با برنامه‌های مختلف تبدیل شود، درعین‌حال اعتکاف باید در مسجد جامع برگزار شود، یعنی صنفی نباشد و همه اقشار جامعه در آن حضورداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگی، تقویت سطح بصیرت، اصلاح عقاید دانشجویان و تبیین حقیقت انقلاب برای این قشر اثرگذار جامعه، وظیفه‌ مهم نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در هر دانشگاه است.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان