انتشار «جهت نما» برای ششمین بار


انتشار «جهت نما» برای ششمین بار

خبرگزاری شبستان: مسئول انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اعلام انتشار «جهت نما» برای ششمین بار گفت: «چرا امام زمان(عج) غایب است؟» و «برنامه حکومتی حضرت مهدی(ع)» از مباحث مطرح شده در این کتاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کتاب «جهت نما» شامل 40 پرسش و پاسخ مهدوی از مجموعه آثار حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به چاپ ششم رسید.

بنابر این گزارش،، احمد مسعودیان، مسئول انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اشاره به انتشار چاپ ششم کتاب «جهت نما»، گفت: مطالب این کتاب توسط حجت الاسلام والمسلمین معنوی از مجموعه آثار حجت الاسلام والمسلمین قرائتی استخراج و پس از تدوین منتشر شده است.

وی با اشاره به برخی پرسش های این کتاب، اظهار کرد: اعتقاد به موعود در ادیان، چرا امام زمان(عج) غایب است؟، برنامه حکومتی حضرت مهدی(ع)، یاران حضرت(عج)، آسیب شناسی مهدویت، تشکیل حکومت جهانی و آیا امام زمان(عج) همسر و فرزند دارد؟، از جمله مطالب مطرح شده در این کتاب است.

گفتنی است، چاپ ششم کتاب «جهت نما» به قیمت 5 هزار تومان منتشر شده است که علاقه مندان جهت تهیه این کتاب در قم می توانند به نشانی: خیابان شهدا، کوچه آمار، بن بست شهید علیان، پلاک 26 و در تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان ایتالیا، پلاک 98 مراجعه کرد و یا با شماره تلفن 37841130 با پیش شماره 025 و یا 89774381 با پیش شماره 021 تماس بگیرند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید