عاقبت مزاحمت دانش آموزان برای مدیر مدرسه در فضای مجازی


عاقبت مزاحمت دانش آموزان برای مدیر مدرسه در فضای مجازی

تهران-ایرنا- پلیس در اعلام مهم ترین حوادث 24 ساعت گذشته از دستگیری نوجوان 18 ساله ای خبر داد که با تشویق دانش آموزان 14 ساله برای مدیر مدرسه در فضای مجازی با فحاشی مزاحمت ایجاد کرده بود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد جهانشیری رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی با اشاره به ارتکاب جرم از سوی دو دانش آموز رد شبکه‌های اجتماعی دررابطه با این پرونده گفت: فرد میانسالی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکایت خود را داشت، شاکی در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا با بیان اینکه متاسفانه مدتی است فردی ناشناس با هتاکی و فحاشی موجب سلب آسایش روحی و روانی وی شده است، خواستار رسیدگی به شکایت خود بود.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا به دنبال تحقیقات فنی و بررسی‌های صورت گرفته پس از انجام اقدامات و فعالیت‌های پلیسی توانستند عامل انتشار مطالب موهوم و کذب را دریکی از شهرستان‌های استان البرز شناسایی و دستگیر نمایند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: فرد دستگیر شده که 18سال بیشتر نداشت، پس از دستگیری با ندامت از عمل مجرمانه خود با اعلام اینکه دو دانش آموز مشهدی برای گم کردن رد پای خود، از من که با هم در یک بازی گروهی آنلاین آشنا شده بودیم خواستند تا به شماره‌ای که در اختیارم گذاشتند فحاشی کنم و من نیز متاسفانه به خیال اینکه به آنها لطفی داشته باشم و برای اثبات رفاقت به دو دوست خود این کار را انجام دادم.
سرهنگ جهانشیری گفت: با دستگیری دو نوجوان 14 ساله به عنوان متهم اصلی، مشخص شد شاکی، مدیر مدرسه این دو دانش‌آموز بوده و این دو به علت اینکه از اخلاق جدی آقای مدیر ناراضی بوده‌اند راه تلافی‌جویانه را فضای سایبر انتخاب کرده‌اند. از این رو با توجه به اظهارات انجام گرفته، متهمان به همراه پرونده برای کسب دستورات قضایی مناسب به دادسرا معرفی شدند.

**تهدید و اخاذی در پی دریافت عکس بعد از دوستی سایبری
سرهنگ سید‌مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی به جرم انتشار تصاویر شخصی و خصوصی یکی از شهروندان در فضای مجازی توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی تصاویر شخصی و خانوادگی او را در شبکه‌های اجتماعی مجازی منتشر نموده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ مرتضوی افزود: شاکی خود عنوان داشت در یکی از شبکه‌های اجتماعی با فردی به هویت ایمان آشنا شدم که در آنجا به صورت مجازی با وی رابطه دوستی برقرار کرده بودم مدت‌ها از رابطه‌مان در فضای مجازی گذشته بود تا اینکه درخواست عکس و تصاویر شخصی و خصوصی از من می‌نماید و چون به او اعتماد داشتم عکس‌های خصوصی‌ام را در اختیارش قرار دادم . پس از آن علی تغییر رفتار داده و درخواست بی شرمانه‌ای می‌نماید و چون از طرف من جواب منفی می‌شنود اقدام به انتشار آن تصاویر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می کند.
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم جوانی 29 ساله در اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

**جان باختن دو برادر در سانحه رانندگی
سرهنگ علیرضا حاجی زاده رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی از جان باختن دو برادر در سانحه رانندگی خبر داد و گفت: ساعت 07:45 صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در بزرگراه شهید میرزائی مشهد اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راهور و عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های به عمل آمده در محل، مشخص شد یک دستگاه سواری پراید در پی انحراف به چپ و تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده که منجر به واژگونی موتوسیکلت شده است.
حاجیزاده افزود: یک دستگاه کامیون با موتورسیکلت برخورد کرده و هر دو سرنشین موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده فوت کردند.
رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی تصریح کرد: برابر بررسی های اولیه کارشناسان پلیس راهور، علت حادثه انحراف به چپ و تغییر مسیر ناگهانی پراید و بی توجهی به جلو از سوی راننده کامیون اعلام شده است.

**کشف 152کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات مشترک پلیسی
فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج استان کرمان از کشف152کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس استان سمنان خبر داد.
سرهنگ علی پرنگ گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان 'قلعه گنج' با همکاری اطلاعاتی پلیس استان سمنان از انتقال مقادیری مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به مرکز کشور مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با برپایی ایست و بازرسی در روستای'چاه زید' واقع در محور 'چاه دادخدا به قلعه گنج' به 2 دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و دستور ایست صادر کرد اما قاچاقچیان با مشاهده ایست و بازرسی قصد متواری شدن از منطقه را داشتند که ماموران با هوشیاری و اقدام به موقع موفق شدند خودروها را توقیف کنند.
سرهنگ پرنگ گفت: در بازرسی از خودروها 152کیلو و 230 گرم تریاک،یک قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیری مهمات کشف و به همراه 4 قاچاقچی دستگیر شده و 2 خودرو توقیفی تحویل مراجع قضائی شدند.

**اعتراف سارقان منزل به 61 فقره سرقت در استان های قم و تبریز
سرهنگ صیاد درویشی جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام یک باند 10 نفره سرقت منزل خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به 61 فقره سرقت در استان های قم و تبریز اعتراف کردند.
وی اظهار داشت: در پی دستگیری 5 نفر از اعضای یک باند سرقت منزل، با انجام یکسری اقدامات گسترده فنی و همچنین بررسی اسناد و مدارک به دست آمده از متهمان، 4 تن دیگر از اعضای این باند شناسایی و دستگیری آن ها نیز در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
درویشی با بیان این که پس از هماهنگی با مقام قضائی استان این افراد در چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند، گفت: سرانجام متهمان در تحقیقات پلیس در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به 61 فقره سرقت منزل در استان های قم و تبریز اعتراف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان این که افراد دستگیر شده دارای سوابق کیفری هستند، تصریح کرد: در این زمینه یک مالخر طلاجات نیز شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ درویشی در ادامه با اشاره به این که تعدادی از دستگیر شدگان اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند، افزود: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

**کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در کنگاور
سرهنگ عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان 'کنگاور' استان کرمانشاه از کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر ورود یک محموله سوخت قاچاق به شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران این یگان پس از کنترل محورهای ورودی به شهرستان موفق به شناسایی و توقیف خودرو حامل سوخت قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور با بیان اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر شده است، اظهارداشت: در بازرسی انجام شده از کامیون نفتکش 20 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.
سرهنگ الهیاری اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده 285 میلیون ریال برآورد شده است.

**2 کشته بر اثر برخورد تریلی و پژو پارس
سرهنگ عباس فرمانی رئیس پلیس راه استان آذربایجان غربی از کشته شدن 2 نفر بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با سواری پژو پارس در محور 'ماکو - چالدران' خبر داد و گفت: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور 'ماکو - چالدران'، بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.
این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که این تصادف بین دو دستگاه سواری پژو پارس و تریلی رخ داده است.
وی تصریح کرد: در این حادثه، راننده و سرنشین سواری پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو پارس اعلام کردند.

**یک کشته و 2 مجروح در واژگونی پراید
واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور 'میامی ـ ری آباد' در استان سمنان یک کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.
ساعت 8:10 صبح امروز (25 دی ماه ) پس از اعلام خبر وقوع یک فقره سانحه رانندگی در جاده 'میامی ـ ری آباد' به مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران پلیس راه به محل حادثه در کیلومتر 5 این محور اعزام شدند.
در این سانحه یک دستگاه سواری پراید به علت بی توجهی راننده به جلو واژگون شد که مردی 58 ساله در دم جان باخت.
بر اساس این گزارش ، این واژگونی 2 مصدوم زن 40 و 37 ساله برجای گذاشت که بلافاصله مصدومان توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

اجتمام ** 9105 ** 1418
گزارش: معصومه نیکنام ** ناشر: مریم برزآبادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی