سربازان‌ یکی‌از اصلی‌ترین ارکان نیروهای مسلح هستند


سربازان‌ یکی‌از اصلی‌ترین ارکان نیروهای مسلح هستند

بجنورد- فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی سربازان را یکی از اصلی‌ترین ارکان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید حسن مرتضوی پیش از ظهر سه‌شنبه در دهمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح خراسان شمالی که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد بابیان اینکه ضرورت دارد جایگاه عظیم سرباز در جامعه تثبیت شود، اظهار کرد: سربازان پشتوانه محکمی برای نظام و دولت بوده و در توسعه و تجهیز صنایع دفاعی و نظامی نقش اساسی دارند.

سردار مرتضوی افزود: سربازان نظام در کنار دیگر نیروهای مسلح نقش مهمی در برقراری امنیت و حفظ کشور دارند.

وی بابیان اینکه ایران در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به لحاظ نظامی قدرتمند شده است، تصریح کرد: اکنون ایران زیر سایه مقام معظم رهبری الگویی برای تمامی کشورهای اسلامی‌شده و همین امر ناراحتی دشمن را بیشتر می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی جشنواره جوان سرباز را نمادی از وحدت و هم‌افزایی نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: امسال با مشارکت و همدلی تمام نیروهای مسلح موفق به برگزاری این جشنواره عظیم شده‌ایم.

سردار مرتضوی بیان کرد: تاکنون برای دفاع از نظام و برخورد با دشمنان انقلاب اسلامی شاهد همدلی ملت ایران بوده‌ایم و قطعاً این هم‌افزایی تا آخر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به نقش سربازان در جهت توسعه و تجهیز صنایع نظامی و دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون سربازان به‌منظور توسعه و تجهیز صنایع نظامی و دفاعی ایده‌های خوبی را ارائه داده‌اند و روزبه‌روز شاهد شکوفایی بیشتر هستیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار نفر در نیروهای مسلح کشور خدمت‌ می‌کنند که می‌توانند با هماهنگی نقش مؤثرتری در اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

سردار مرتضوی اظهار کرد: بیش از ۵۰ هزار سرباز برای حفظ کشور جان خود را ازدست‌داده‌اند و این جان‌نثاری ستودنی است.

وی همچنین به برگزاری دوره فنی برای سربازان اشاره کرد و گفت: طبق فرمان مقام معظم‌ رهبری یک‌دوره فنی برای سربازان گذاشته می‌شود که فرصتی برای شروع کار تخصصی پس از گذراندن دوره سربازی محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری