برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در 347 نقطه چهارمحال و بختیاری


برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در 347 نقطه چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در 347 نقطه استان، خاطرنشان کرد: در شهرکرد نیز مراسمی برای گرامیداشت روز 12 بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام ابو ترابی فرد از ساعت 9 در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در 347 نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری 10 بهمن‌ماه در ستاد دهه فجر استان، شعار دهه فجر سال جاری را «سربلندی ملت ایران، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی» خواند و گفت: در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب و تقارن آن با دهه فاطمیه (س) کمیته‌هایی تعیین‌شده که مسئولیت برگزاری مراسمات را بر عهده‌دارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری برنامه گرامیداشت دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد خبر داد و افزود: این مراسم به مدت 10 شب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در 347 نقطه استان، خاطرنشان کرد: در شهرکرد نیز مراسمی برای گرامیداشت روز 12 بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام ابو ترابی فرد از ساعت 9 در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان شهدا، رژه موتوی، نصب بنر و پلاکارد و توزیع اقلام فرهنگی از شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر سال جاری در استان است.
گرجی اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا (س) برنامه‌های شاد و جشن‌های این دهه از 17 بهمن‌ماه در سراسر استان آغاز می‌شود.
وی از برگزاری برنامه گرامیداشت روز 12 بهمن‌ماه سالروز بیعت مردم استان با امام راحل در 20 بهمن و در بروجن خبر داد و عنوان کرد: راهپیمایی با شکوه 22 بهمن نیز باشکوه‌تر و متفاوت از سال‌های گذشته در همه شهرهای استان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات