اولین دوره مسابقات مکعب روبیک در قزوین برگزار شد


اولین دوره مسابقات مکعب روبیک در قزوین برگزار شد

قزوین- به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛اولین دوره مسابقات مکعب روبیک قزوین با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری و کمیته بازی های فکری کشور در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ اولین دوره مسابقات مکعب روبیک قزوین با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و کمیته بازی های فکری کشور در سالن اجتماعات بانو حضرت زهرا (س) این سازمان برگزار شد.

ابوالفضل اکبری مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این مسابقات را علاوه بر جنبه تفریحی، تقویت حافظه افراد در سنین مختلف ذکر کرد.

وی اظهار کرد: اولین دوره مسابقات مکعب روبیک قزوین در دو مقطع سنتی هفت تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار شد.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با بیان این مطلب که ۸۰ نفر در در این مسابقات یک روزه شرکت کردند، گفت:نفرات اول تا ششم اولین دوره مسابقات مکعب روبیک قزوین تابستان سال آینده در رقابت های کشوری شرکت می کنند.

اولین دوره مسابقات مکعب روبیک در قزوین برگزار شد

اکبری افزود:در مقطع سنتی هفت تا ۱۱ سال هاتف لامع، ایلیا باقرآبادی، پارسا عابدی و در مقطع سنی ۱۲ تا ۱۸ سال علی اکبر کرمی، جمید رضا جاهد و محمد حسین ناجی به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.

در پایان مراسم از نفرات برگزیده اولین دوره مسابقات مکعب روبیک با اهدای جوایزی تقدیر شد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشن انار در روستای لات قزوین برگزار شد