محاکمه کفتارهای بی رحم / زن جوان تهرانی 2 بار در یک شب در دام 2 شیطان صفت افتاد+ فیلم و عکس


محاکمه کفتارهای بی رحم /  زن جوان تهرانی 2 بار در یک شب در دام 2 شیطان صفت افتاد+ فیلم و عکس

حوادث رکنا: زن جوان که توانسته بود شبانه از دام شیطانی مرد پژو سوار بگریزد در بیابان به دام دو مرد دیگر گرفتار شد و مورد آزار قرار گرفت.

محاکمه کفتارهای بی رحم /  زن جوان تهرانی 2 بار در یک شب در دام 2 شیطان صفت افتاد+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 165.69M | مدت زمان ویدیو: 00:21:33

به گزارش گروه جنایی رکنا، با بررسی های پلیسی روشن شده مرد پژوسوار سه زن دیگر را نیز به تله شیطانی اش انداخته است.

زمستان سال 95 یک زن جوان به نام محبوبه به پلیس Police آگاهی رفت و کمک خواست. وی گفت: ازمحل کارم در میدان خراسان به خانه ام در مشیریه برمی گشتم که به عنوان مسافر سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ شدم. راننده در بین راه تغییر مسیر داد.وقتی از او خواستم تا ماشین را متوقف کنند مرا کتک زد .او با تهدید مرا به منطقه به نام زمان آباد برد و وحشیانه به من تجاوز Rape کرد و سپس مرا در بیابان رها کرد .

این زن ادامه داد: صدای پارس سگ ها را در بیابان می شنیدم و به خودم می لرزیدم .حتی توان راه رفتن هم نداشتم .من با زحمت توانستم خودم را به کنار جاده برسانم .همان موقع یک پژو پرشیا در حال عبور بود که جلوی ماشین را گرفتم و از دو سرنشین آن کمک خواستم.دو سرنشین پژو که می‌گفتند در یک گاوداری کار می کنند قول دادند کمکم کنند. آنها مرا به گاوداری بردند تا دست و صورتم را بشویم و سپس مرا به شهر برسانند اما یکی از آنها که سعید نام داشت بدون توجه به گریه و التماس هایم مرا آزار داد.اما دیگری به نام حسام دلش برایم سوخت و مرا با ماشین به مشیریه رساند.

به دنبال اظهارات تکان دهنده این زن پلیس به گاوداری مورد نظر رفت و با نشانی هایی که از زن جوان گرفته بود حسام و سعید را بازداشت کرد. پلیس همچنین در گام بعدی از تحقیق ها و با ردیابی شماره پلاک پژو 405 راننده شیطان Evil صفت به نام اشکان را نیز بازداشت کرد.با تکمیل تحقیق ها روشن شد این مرد سه زن دیگر را نیز به همین شیوه به تله شیطانی اش انداخته بود.

متهمان دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge توکلی و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند.

در این جلسه زن جوان برای اشکان و سعید اشد مجازات خواست و گفت: از حسام هیچ شکایتی ندارم. چون مرا آزار نداد و به من کمک کرد.

سپس اشکان به دفاع پرداخت و منکر آزار زن جوان شد. وی همچنین گفت نمی داند چطور سه زن دیگر نیز از وی شکایت کرده و گفته اند در دام وی گرفتار شده اند.

سپس حسام به دفاع پرداخت و گفت :من پشت فرمان پژو پرشیا نشسته بودم که زن پریشان احوال را دیدم. به همین خاطر از سعید خواستم تا به زن جوان کمک کنیم. ما زن جوان را به گاوداری بردیم اما سعید یکباره دچار وسوسه شود و تصمیم گرفت زن جوان را آزار دهد .من مخالفت کردم اما سعید با من درگیر شد و تهدیدم کرد باید من هم زن جوان را آزار دهم .ولی من او را آزار ندادم.

وقتی سعید به دفاع ایستاد گفت: من و حسام زن جوان را به گاوداری بردیم تا صورتش را بشوید و آب بخورد.سپس به او پول دادیم و او را تا شهر رساندیم. ما هیچ کدام او را آزار نداده ایم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا برای حسام و سعید حکم صادر کند. اما پرونده اشکان برای تکمیل تحقیقات درباره آزار سه زنی که وی را از روی عکسش شناسایی کرده اند به پلیس آگاهی فرستاده شد تا با تکمیل تحقیق ها برای وی حکم صادر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به زن جوان در گاوداری / محاکمه کفتارهای بی رحم شب وحشت+فیلم و عکس

اقدام شوم پسر فوتبالیست با 2 دختر جوان تهرانی داخل پراید +فیلم گفتگو و عکس

تجاوز به زندانی شیطان صفت در زندان / وقتی هم سلولی اتهام زندانی را فهمید و ..! + عکس

اعتراف تلخ پرستار شیطان صفت / دختر 6 ساله را به حمام بردم و ..! + عکس

سلفی دردسرساز دختر 15 ساله با پسر ثروتمند در خانه عمه اش / از کلید خانه عمه ام ساخته بودم و وقتی او نبود ..! + عکس

این پسر را می شناسید? / او را در سرویس بهداشتی بیمارستان شریعتی رها کردند + عکس

شکنجه هولناک یک دختر دراسارتگاه مادر و خاله شیطان پرست + عکس

رازهای دزد نامرئی / او مثل سایه می آمد و ..! + عکس

شرایط فوق العاده در تهران / صبح سه شنبه تهران 2 ساعت دیرتر بیدار می شود

آخرین وضعیت جمشید مشایخی در بیمارستان + عکس

تولد گوساله عجیب و غریب در کرمان + عکس

شکایت از علی کریمی / از ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان صورت گرفت

حکم اعدام قاتل اهورا تایید شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند