رونمایی از 4 طراحی پاییزی جذاب ناخن که باید امتحان کنید


مد،کلیدی برای وارد شدن به بسیاری از چشم ها و قلب هاست.در فصل پاییز،مردم در مورد مجموعه برندهای مختلفی که استفاده می کنند حرف می زنند. تمام دخترها بعد از اینکه دیزاین ناخنشان انجام می شود،با پاشنه بلندهایشان راه می روند! اگر به شما بگویم این کار را در خانه نیز می توانید انجام دهید،چه؟با به کار گیری...

مد،کلیدی برای وارد شدن به بسیاری از چشم ها و قلب هاست.در فصل پاییز،مردم در مورد مجموعه برندهای مختلفی که استفاده می کنند حرف می زنند.

تمام دخترها بعد از اینکه دیزاین ناخنشان انجام می شود،با پاشنه بلندهایشان راه می روند! اگر به شما بگویم این کار را در خانه نیز می توانید انجام دهید،چه؟با به کار گیری این ۴ طراحی پاییزی ناخن که بسیار چشمگیر است،با مد روز به پاییز سلام کنید.با کوشالی همراه باشید.

ناخن سه لایه ی پاییزی

این طراحی ناخن پاییزی به نظر از مدافتاده می رسد.اما هنوز هم ساده،درجه یک و قابل استفاده است.شما این طراحی ناخن را می توانید با انواع رنگ های موردعلاقه تان انجام دهید.این یک انتخاب آزاد و ساده برای تمام کسانی است که ناخن های دیزاین شده دوست دارند اما درنهایت آن ها را خراب می کنند.اکنون با این دستورالعمل لحظات سرگرم کننده ای را داشته باشید!

وسایل مورد نیاز: ۳ رنگ مختلف لاک و مقداری نوارچسب

مراحل زیر را دنبال کنید: رنگ پایه را به ناخن های خود بزنید. نوار چسب را بالای آن بچسبانید. پایین و بالا را با رنگ دلخواه لاک بزنید. چسب را با دقت بردارید. در مرحله ی آخر از یک لایه ی محافظ (لاک بی رنگ) استفاده کنید. ناخن نیمه ی ماه

رونمایی از 4 طراحی پاییزی جذاب ناخن که باید امتحان کنید

فصل پاییز لذت هالووین را به دنبال دارد.هرکس لباس خاص خود را می پوشد تا از جشنواره لذت ببرد.در این هالووین چشمگیرترین طرح ها بر روی ناخن شماست،اینطور نیست؟کافیست فقط بنشینید و از مراحل طراحی ناخن نیمه ی ماه لذت ببرید.

وسایل مورد نیاز: یک لاک رنگی،یک لاک بی رنگ و نوارهای برش داده ی مستطیلی

مراحل زیر را دنبال کنید: در ابتدا لاک بی رنگ بزنید. به وسیله ی دو نوارچسب یک مثلث روی ناخن ایجاد کنید. لاک رنگی تان را روی ناخن به جز قسمت مثلثی بزنید. نوارچسب ها را جدا کنید. در آخر نیز یک لایه از لاک بی رنگ استفاده کنید. خال خالی

رونمایی از 4 طراحی پاییزی جذاب ناخن که باید امتحان کنید

طراحی به شکل خال خالی همیشه جذاب بوده است و سبکی است که هیچ وقت کهنه نمی شود.حتی یک نفر هم آن را رد نکرده است.’

وسایل مورد نیاز: یک لاک بی رنگ برای پایه،یک لاک سفید،یک لاک مشکی و مقداری خلال دندان.

مراحل زیر را دنبال کنید: برای این طراحی در ابتدا دو لایه از لاک بی رنگ بزنید. به وسیله ی دو نوارچسب یک مثلث روی ناخن ایجاد کنید. خلال دندان را در لاک سفید فرو برید و به وسیله ی آن طرح های نقطه نقطه روی ناخن ایجاد کنید. پس از اینکه خشک شد،این کار را با لاک مشکی انجام دهید. و در مرحله ی آخر نیز از یک لایه لاک بی رنگ استفاده کنید. طراحی ناخن برگ های پاییزی

رونمایی از 4 طراحی پاییزی جذاب ناخن که باید امتحان کنید

با ظهور پاییز،همه ی شما ریزش برگ های خشک شده را همه جا می توانید ببینید.برای توضیح معنای واقعی پاییز هیچ مفهومی بهتر از این وجود ندارد.امروز برای شما سحرآمیزترین طراحی ناخنی که پاییز زیبا را توصیف می کند،آورده ایم.

وسایل مورد نیاز: یک لاک مشکی،یک لاک پایه ی بی رنگ،پلی اتیلن خردشده،قلم مو و یک لاک طلایی رنگ.

مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا از لاک بی رنگ استفاده کنید. دو لایه از لاک مشکی بزنید. برای ظاهری مات،ناخن ها را با پلی اتیلن خردشده بپوشانید.(قبل از اینکه ناخن ها خشک شوند این کار را انجام دهید) به وسیله ی قلم مو و لاک طلایی برگ ها را نقاشی کنید. و در آخر هم یک لایه لاک بی رنگ بر روی ناخنتان بزنید. طراحی های مختلف پاییزی ناخن برای دستیابی به مد در هر زمان وجود دارند که با وجود این فصل جست و جو در مورد آن ها بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...