تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Venom منتشر شد


تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Venom منتشر شد

اولین تریلر فیلم Venom اطلاعات زیادی از فیلم را نمایان نمی‌کند؛ اما نماهای جذاب و همچنین برخی از دیگر شخصیت‌های فیلم را نشان می‌دهد.اولین تریلر فیلم «ونوم» (Venom) از راه رسید. این فیلم بر روی شخصیتی از کامیک اسپایدرمن برداشته شده، شخصیتی که شبیه به یک موجود غریبه است که عکاسی به نام «ادی بروک» (Eddie Brock)...

اولین تریلر فیلم Venom اطلاعات زیادی از فیلم را نمایان نمی‌کند؛ اما نماهای جذاب و همچنین برخی از دیگر شخصیت‌های فیلم را نشان می‌دهد.اولین تریلر فیلم «ونوم» (Venom) از راه رسید. این فیلم بر روی شخصیتی از کامیک اسپایدرمن برداشته شده، شخصیتی که شبیه به یک موجود غریبه است که عکاسی به نام «ادی بروک» (Eddie Brock) را تسخیر می‌کند. «تام هاردی» (Tom Hardy) شخصیت بروک را بازی می‌کند و این فیلم در ماه اکتبر بر روی پرده سینماها می‌رود.

این تریلر اطلاعات زیادی در اختیار ما نمی‌گذارد و به جای این که شبیه به فیلمی از روی یک کامیک بوک باشد بیشتر شبیه به یک دارک سای- فای است. تریلر فیلم ونوم تام هاردی را نشان می‌دهد که بر روی تخت بیمارستان احتمالا پس از تسخیر شدن توسط ونوم، در حال به هوش آمدن است. او متوجه ویژگی‌های عجیب و غریب خود همچنین نیروهایی که ونوم به او داده، می‌شود. با این که ما خود ونوم را نمی‌بینیم، در یک صحنه کوتاه جسم مشکی رنگی دیده می‌شود که تبدیل به یک موجود زنده می‌شود.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

دانلود تریلر

این تریلر پس از انتشار اولین پوستر این فیلم که دیروز اتفاق افتاد، منتشر شد. فیلم Venom در 5 اکتبر 2018 برابر با 13 مهر 1397 پخش خواهد شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به «میشل ویلیامز» (Michelle Williams)، «ریز احمد» (Riz Ahmed) و «وودی هرلسون» (Woody Harrelson) اشاره کرد. همچنین فیلم توسط روبن فلیشر (Ruben Fleischer) که سابقه‌ی کارگردانی فیلم «سرزمین زامبی‌ها» (Zombieland) را نیز دارد، کارگردانی خواهد شد.

با این که شرکت سونی در سال 2015 طی قراردادی با دیزنی فیلم‌های اسپایدرمن را وارد کمپانی مارول کرد اما هنوز این استودیو کل فیلم را هماهنگ با شخصیت‌های کامیک بوک درست نمی‌کند. در دنباله‌های فیلم اسپایدر من، فیلم Venom قبل از فیلم «نقره‌ای و مشکی» (Silver Black) پخش می‌شود. این فیلم درباره سمور نقره‌ای و گربه مشکی است و در 8 فوریه 2019 برابر با 19 بهمن 1397 بر روی پرده سینما خواهد رفت.

شرکت سونی اخیرا یک تریلر از فیلم انیمیشنی جدید اسپایدرمن به نام «اسپایدرمن: درون دنیای عنکبوتی» (Spider- Man: Into The Spiderverse) منتشر کرد. انیمیشن بر روی شخصیت «مایلز مورالز» (Miles Morals) تمرکز دارد که در دوران نوجوانی خود زندگی عادی دارد و سپس با توانایی‌های خارق‌العاده خود آشنا می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Venom منتشر شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی