بررسی مشکلات رانا


رانا یکی از خودروهایی است توسط شرکت ایران خودرو تولید شده و عرضه می گردد. به نوعی این خودرو یک خودروی شبیه به 206 اس دی است که تمامی امکانات و ویژگی های آن نیز شباهت دارد و حتی در برخی موارد بدتر از آن نیز می باشد! اما خب چون افراد مجبور به خرید ادامه مطلب نوشته بررسی مشکلات رانا اولین بار در زوم تک...

رانا یکی از خودروهایی است توسط شرکت ایران خودرو تولید شده و عرضه می گردد. به نوعی این خودرو یک خودروی شبیه به ۲۰۶ اس دی است که تمامی امکانات و ویژگی های آن نیز شباهت دارد و حتی در برخی موارد بدتر از آن نیز می باشد! اما خب چون افراد مجبور به خرید این خودرو به دلیل بودجه ی کم هستند، چاره ای ندارند ولی به عقیده ی بنده حتی اگر از شدت بی خودرو ماندن نیز فریادتان به هوا رفت، هرگز رانا نخرید!!! زیرا پس از چند ساعت تحویل این خودرو قطعا متوجه اشتباه خود خواهید و در آن موقع پشیمانی دیگر سودی ندارد…!

مشکلات رانا

خشک بودن کمک ها در دست اندازهای بزرگ و کوچک: یکی از مشکلات بزرگ این خودرو خشک بودن کمک فنرهای آن می باشد، همانطور هم که می دانید، اگر کمک فنر خشک باشد، قطعا باعث آسیب رسیدن به اتاق خواهد شد. اما خشک بودن داریم تا خشک بودن! کمک فنرهای رانا بقدری خشک می باشد که حتی کوچک ترین دست اندازهای خیابان را نیز نمایان می کند و تنها راه حل این موضوع تعویض کمک فنرهاست که نمایندگی مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد ? تفاوت رنگ اجزای داشبورد: قسمت های مختلف داشبورد با یکدیگر از لحاظ رنگ تفاوت های زیادی دارند برای مثال داشبورد خودرو به رنگ خاکستری تیره می باشد ولی رنگ الباقی تزئینات مشکی است و حتی رنگ در پوش ایربگ مشکی است ولی رنگ فرمان خاکستری تیره! پایین بودن کیفیت صندلی ها: به خصوص کیفیت صندلی راننده واقعا پایین است و روکش صندلی از ابر آن جدا می باشد و زمانی که به صندلی کمی فشار وارد می شود، پس از پیاده شدن از خودرو ظاهر فوق العاده بدی به خود می گیرد. ابر صندلی نیز به شدت نرم است و قطعا اگر یک شخص سنگین وزن بر روی صندلی این خودرو بنشیند، در مدت زمان کوتاهی ابر این خودرو تبدیل به ملافه خواهد شد!!! عدم وجود نمد زیر کاپوت: در رانا خبری از نمد زیر کاپوت نیست و زمانی که در روزهای بارانی با خودرو بیرون می رود دائما از داخل کاپوت بخار بلند می شود که در مدت طولانی اگر باعث سوختگی رنگ کاپوت نشود، قطعا سبب جرم گرفتگی رنگ آن می گردد.

بررسی مشکلات رانا

در ادامه با زوم تک همراه باشید….


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(عکس) یک اختراع کاربردی: ترکیب فرغون و موتور برقی