نقشه ناکام دوزن برای ربودن برادر«محدثه» + فیلم و عکس


نقشه ناکام دوزن برای ربودن برادر«محدثه» + فیلم و عکس

حوادث رکنا: دو زن جوان که با نقش پردازی اقدام به ربودن محدثه 3 ساله کرده بودند وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند با رها کردن دختربچه پا به فرار گذاشتند.

نقشه ناکام دوزن برای ربودن برادر«محدثه» + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 1.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

«محدثه»سه ساله عصر دوشنبه هفته قبل در حالی که همراه خواهر و برادر بزرگترش از خانه خارج شده بود، توسط زنی ربوده شد. با آغاز تحقیقات پلیسی و انتشار گسترده تصاویر کودک ربوده شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، کارآگاهان نیز سرنخ‌هایی را به‌دست آوردند. این درحالی بود که عاملان کودک ربایی که پلیس Police را سایه به سایه درتعقیب خود می‌دیدند ازترس، کودک را روزچهارشنبه دریکی از بوستان‌های تبریز رها کردند که بدین‌ترتیب ساعتی بعد کودک به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.
روایت پدر«محدثه» ازتلاش برای ربودن پسرخردسالش
«هوشنگ همتی» پدر «محدثه» گفت: «ظهر روز دوشنبه سه فرزندم برای رفتن به خانه اقوام که نزدیک ماهستند از خانه خارج شدند. طبق گفته دختر بزرگترم که 12 ساله است، آنها با خروج از کوچه با دو زن روبه‌روشدند که یکی از آنها وانمود کرده بود تنگی نفس دارد و از دخترم درخواست کمک و خرید آب می‌کند. دخترم نیز با دیدن این شرایط، به سمت مغازه رفته و برایش آب می‌خرد. اما همان موقع همدست زن بیمار نما «محدثه» را بغل گرفته و سوار برخودروی بیمار متواری می‌شود.
دخترم با خروج از مغازه متوجه نبود محدثه شده و از زن بیمار درباره خواهرش می‌پرسد که آن زن به او پیشنهاد می‌دهد برادرش را پیش او بگذارد و دنبال محدثه برود. اما دخترم که از رفتار زن ترسیده بود شتاب زده، همراه برادرش به سمت خانه آمد و خبر مفقودشدن محدثه را به ما داد. دخترم حتی گفت که چند روز قبل از این اتفاق، آن دو زن را چند باری در محل دیده بود. با گزارش حادثه Incident به پلیس، عکس محدثه را نیز پخش کردیم که خدا را شکرفرزندم خیلی سریع پیدا شد.
پدر محدثه که دو روز بی‌خبری از دخترش را بدترین روزهای زندگی و خانواده‌اش دانست، ادامه داد: «روز چهارشنبه نیز مثل روزهای قبلی در خیابان‌ها و مناطق مختلف شهر در جست و جوی دخترم بودیم که فرد ناشناسی تماس گرفت و گفت دخترم را در پارک اطراف منطقه «بهار» دیده است. سریع به محل رفتیم و آن فرد که از طریق شبکه‌های اجتماعی دخترم را شناخته بود گفت: «دیدم قد و قواره دخترک تنها شبیه به محدثه است اما مشخصات ظاهری‌اش متفاوت بود.چراکه دختری با موهای مشکی روی نیمکت نشسته بود. اسمش را که صدا زدم، سرش را بالا آورد و من را نگاه کرد.مطمئن شدم محدثه است اما خبری از موهای طلایی‌اش نبود.» انگارکه ربایندگان موهای طلایی دختر سه ساله‌ام را مشکی کرده بودند تا هویتش فاش نشود.درعین حال معتقدم اگر همراهی و مشارکت گسترده رسانه‌ها و مردم در اطلاع‌رسانی این اتفاق نبود نمی‌دانم الان محدثه در کجا و چه شرایطی بود.ضمن اینکه طی ماه‌های اخیر شاهد اتفاقات ناگواری در خصوص چند کودک ربایی در مناطق مختلف کشور بودیم وبه همین خاطر خدا می‌داند در این چند روز چه بر من و مادر محدثه وخانواده هایمان گذشت. چرا که هر لحظه به یاد بلاهایی افتادیم که طی چند ماه اخیربرسر کودکان بی‌پناه افتاده و بر شدت نگرانی‌ها و دلشوره هایمان افزوده می‌شد. با این حال خدا را شکر می‌کنیم که دخترمان را بار دیگر به ما هدیه داد وازمردم ورسانه‌ها نیزسپاسگزاریم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دخترخوانده 9 ساله + عکس ناپدری شیطان صفت

اقدام عجیب داماد با نوعروس جوان / کلیه این دختر بی نوا را دزدید!

پلمب خانه فساد / دستگیری 2 زن ماساژر در خانه شیطان +عکس

داماد 52 ساله، عروس پشیمان 23 ساله را به آتش کشید + عکس

مرگ عجیب غزاله ١٦ساله روی تخت بیمارستان +عکس و جزئیات

داماد لجباز شب عروسی همه چیز را به هم ریخت و ..!+عکس

ماجرای درگیری محافظان مجیدی با آرش خواننده معروف +عکس

قاتلی که 3 شب با جسد تکه تکه شده پدرش زندگی کرد / شامگاه پنجشنبه در پاسداران تهران لو رفت +عکس

لحظه شگفت انگیز رویارویی دوشکارچی + تصاویر

مرد بی غیرت زنش را در اختیار 6 مرد شیطان صفت گذاشت و ..!

اعدام مدیر کمپ ترک اعتیاد اسلامشهر + عکس

تصادف مرگبار پراید در جاده ازنا - اراک +عکس

در 17 سالگی قاتل فریدون شدم؟!

ابداع کننده مشت یک اینچی چه کسی بود؟ + فیلم

عکس / اقدام عجیب خواهر رهبر کره شمالی و رئیس جمهور کره جنوبی در افتتاحیه المپیک زمستانی

اقدام وحشتناک پسر لوس تهرانی در خانه خاله اش

قتل دختر 18 ساله پس از آزار وحشیانه در پارک جنگلی + عکس

سرنوشت الناز 16 ساله در دام کثیف متخصص کامپیوتر 40 ساله

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل