با سلام خدمت دوستان همیشگی سایت هنربازار.بنا به درخواست شما عزیزان امروز یک کیف لوازم آرایش که طراحی خاص و زیبایی دارد برایتان درنظر گرفته ایم.این کیف را هم با پارچه و هم با نمد می توانید بدوزید.

لوازم مورد نیاز:

نمد صورتی یا قرمز آستری به رنگ مناسب نخ همرنگ الگو قیچی زیپ ۲۰ سانت

کیف لوازم آرایش نمدی

ابتدا با استفاده از شکل بالا الگوی کیف را در سایزی که مناسب می دانید بکشید.الگو از دو بخش تشکیل می شود .۱- جلوی کیف ۲- پشت کیف

الگویی که به شکل لب کامل است (الگوی سمت راست) الگوی پشت کیف است و الگویی که از دو قسمت لب بالا و پایین تشکیل شده (الگوی سمت چپ) الگوی جلوی کیف است.

پس از کشیدن الگو،آنرا روی نمد یا پارچه قرار داده و سوزن بزنید و دور آنرا خط کشیده و ببرید.روی الگوها زاپاس هم در نظر گرفته شده .

همین کار را روی آستر هم انجام دهید.

کیف لوازم آرایش نمدیزیپ را به لبه صاف لب بدوزید.در شکل زیر روش دوخت کامل نشان داده شده است.ابتدا یک سمت را روی زیپ قرار داده و سوزن بزنیدو از روی خط زاپاس بدوزید.

کیف لوازم آرایش نمدی

سپس لبه دیگر را به همان ترتیب روی زیپ قرار داده و بدوزید.

کیف لوازم آرایش نمدی

دو تکه پشت و جلوی کیف را روی هم قرار داده و سوزن بزنید و سپس با چرخ بدوزید.لبه های کار را چرت بزنید تا به راحتی بتوانید آنرا به رو برگردانید.

کیف لوازم آرایش نمدی

دو تکه پشت و جلوی آستر را روی هم قرار داده و بدوزید و و داخل کیف قرار دهید.( درز دوخت باید به سمت داخل باشد و دیده نشود) لبه های صاف آستر را به لبه زیپ پس دوزی کنید.

به همین راحتی صاحب یک کیف آرایش زیبا می شوید.

کیف لوازم آرایش نمدی

بسیار سبک و شیک . مبارک باشد.کیف لوازم آرایش نمدی

در پست بعدی نمد دوزی این کیف لوازم آرایش را آموزش خواهیم داد. انشاالله.

کیف لوازم آرایش نمدیموفق و شاد باشید:)