چهلمین سال انقلاب به جلوه ای برای ناامیدی دشمن تبدیل می شود


چهلمین سال انقلاب به جلوه ای برای ناامیدی دشمن تبدیل می شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به جلوه ای برای مایوس سازی دشمنان و افزایش امید و نشاط در مردم قدرشناس کشورمان تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ­علی شمخانی در کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران که در دارالشهدای این منطقه برگزار شد؛ در سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه منحصربفرد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پیروزی ، تداوم و گسترش انقلاب اسلامی تصریح کرد: افتخار، عزت و امنیتی که این شهیدان عزیز برای مردم و کشور ما آفریدند در طول تاریخ این مرز وبوم بی نظیر بوده و انوار درخشان آن حیات بخش ملتهای تشنه آزادی و عدالت است.
وی نقش آفرینی شهیدان در خلق و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت را بی بدیل و تعیین کننده ذکر کرد و افزود: این نماد های مجسم رستگاری الگو های نمونه و قابل تکراری برای نسل امروز و فردا هستند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به وقایع و تحولات دهه اخیر در منطقه به ویژه پدیده زشت و زیانبار تروریسم داعشی - تکفیری گفت: حمایت ایران از کشورهای درگیر مبارزه با تروریسم که با شکل گیری نیروهای زبده و شهادت طلب در این کشورها همراه بود، جبهه تروریسم خشن راکه ابزار جدید نظام سلطه برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی وفروپاشی محور مقاومت بود با شکست و هزیمت مواجه کرد.
وی، اساس این پیروزی ها را مدیون تدبیر و هوشمندی مقام معظم رهبری دانست که از ابتدای ایجاد فتنه در سوریه و سپس عراق ابعاد صحنه و صف آرایی دشمن را به خوبی و درستی تشخیص دادند و تهدید بسیار شکننده و ویرانگری را که هدف اصلی آن ضربه به امنیت داخلی ایران بود با تمهیدات راهبردی در ابعاد مختلف از کشور دور کردند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمنان برای ایجاد انحراف در خصوص ضرورت تمرکز ایران بر مقابله با تهدیدفرامرزی تروریسم گفت: تولید انبوه مطالب دروغین و هدفمند علیه حضور مستشاری ایران در عراق و سوریه وانتشار ان از طریق فضای مجازی تلاش سازماندهی شده نظام سلطه برای ضربه زدن به اراده ملی برای مقابله همه جانبه با تهدید تروریسم است‌.
شمخانی بهره برداری فرصت طلبانه از مطالبات اقتصادی و اجتماعی مردم و تبدیل آن به اعتراضات سیاسی علیه نظام اسلامی را نمونه ای از اقدامات شکست خورده دشمنان عنوان کرد و افزود: هوشیاری و بصیرت مردم و حضور آگاهانه و پرشور آنها در صحنه به ویژه نمایش قدرت بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر بیگانگان و ضدانقلاب را از سرمایه گذاری در داخل ایران ناامید کرد.
وی گفت: امروز به برکت خون پاک شهیدان و جایگاه مردمی نظام اسلامی هیچ بن بستی در کشور نداریم و به طور قطع با برنامه ریزی دقیق برای افزایش نقش مردم در فعالیتهای اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی می توانیم چون گذشته ازمشکلات موجود عبور نماییم.
دبیر شورای عالی امنیت ملی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را نقطه عطف شتاب گرفتن انقلاب بر مبنای دستاوردهای کم نظیر آن واصلاح نارساییها و موانع توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف عنوان کرد و افزود: با توکل به قدرت الهی و به پشتوانه مردم ضمن بسیج مجموعه ظرفیتهای کشور در راستای حل مسائل فوریت دار کشور بویژه ارتقاء سطح معیشت و توانمند سازی اقشار ضعیف جامعه ،چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به جلوه ای برای مایوس سازی دشمنان و افزایش امید و نشاط در مردم قدرشناس کشورمان تبدیل خواهیم کرد.
دریابان شمخانی، اتهام زنی و دروغ پراکنی های اخیر مقامات کاخ سفید و تل آویو علیه ایران را که به دنبال سقوط هواپیمای جنگی اسراییل توسط سوریه صورت گرفت نشان از عمق کینه و در عین حال وحشت آنان از قدرت ضد اشغالگری ، ضد تروریستی و ظلم ستیزانه ایران اسلامی و دیگر عناصر قدرتمند جبهه مقاومت دانست و تاکید کرد ؛ فرماندهان شجاع و رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت همانگونه که با صلابت به اشغالگری دولت خود خوانده ی داعش در عراق و سوریه پایان دادند با آزادی قدس شریف به اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی نیز پایان خواهند داد.
وی با اشاره به ناامنی فزاینده در امریکا وحمله مسلحانه به ۱۹ مدرسه طی ۴۵ روز گذشته و کشتار دانش اموزان اظهار داشت:بهتر است دولت آمریکا که از تامین امنیت شهروندان خود عاجز بوده ونمیتواند حداقل مطالبات مردم برای زندگی امن را فراهم کند به جای مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر وحمایت از کشتار مردم در سوریه و یمن به تکالیف اصلی و ذاتی خود در ایجاد امنیت داخلی در آمریکا بپردازد.
چهلمین سال انقلاب به جلوه ای برای ناامیدی دشمن تبدیل می شودچهلمین سال انقلاب به جلوه ای برای ناامیدی دشمن تبدیل می شود
#carousel42906, #thumbs42906 , #carousel_desc42906 #carousel-wrapper42906 .caroufredsel_wrapper img #carousel-wrapper242906 .caroufredsel_wrapper img #carousel42906 span #carousel42906 img #thumbs42906 a, #thumbs42906 img #carousel_desc42906 span #carousel42906 span, #carousel42906 a, #thumbs42906 span, #thumbs42906 a #carousel42906 img #thumbs42906 img #carousel42906 span #carousel_desc42906 span #thumbs-wrapper42906 #thumbs42906 a #thumbs42906 a:hover, #thumbs42906 a.selected .fluid_container_album img#shadow .next_thumbnail42906 .next_thumbnail42906:hover .prev_thumbnail42906 .prev_thumbnail42906:hover .next_thumbnail42906, .prev_thumbnail42906

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...