تاریخ پخش فیلم Jurassic World 3 مشخص شد


تاریخ پخش فیلم Jurassic World 3 مشخص شد

هنوز فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom اکران نشده، ولی تهیه‌کنندگان آن تاریخ پخش فیلم Jurassic World 3 را از الان تعیین کرده‌اند. هنوز تا اکران فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom چندین ماه باقی مانده ولی ظاهرا هیچوقت برای فکر کردن به فیلمی که قرار است بعد از آن ساخته شود، زود...

هنوز فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom اکران نشده، ولی تهیه‌کنندگان آن تاریخ پخش فیلم Jurassic World 3 را از الان تعیین کرده‌اند.

تاریخ پخش فیلم Jurassic World 3 مشخص شد

هنوز تا اکران فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom چندین ماه باقی مانده ولی ظاهرا هیچوقت برای فکر کردن به فیلمی که قرار است بعد از آن ساخته شود، زود نیست!

حالا استودیو Universal Pictures تاریخی را برای اکران فیلم Jurassic World 3 انتخاب کرده است. این استودیو در صفحه رسمی توئیترش عکسی منتشر کرده که در آن تاریخ اکران فیلم Jurassic World 3 را یازدهم ژوئن سال ۲۰۲۱ اعلام کرده که چیزی حدود سه سال دیگر است. احتمال می‌رود که این فیلم هم باری دیگر «کریس پرت» (Chris Pratt) و «برایس دالاس هاوارد» (Bryce Dallas Howard) را به عنوان بازیگران اصلیش انتخاب کند. ولی خب، کسی چه می‌داند؟ شاید همه انسان‌ها در فیلم Jurassic World 2 بمیرند و سومین فیلم این سری، یک کمدی درباره عشق دو دایناسور باشد!

همچنین باید منتظر ماند و دید که کارگردانی فیلم Jurassic World 3 را چه کسی بر عهده می‌گیرد. «کالین تروارو» (Colin Trevorrow) که فیلم اول این سه‌گانه را کارگردانی کرده بود،‌ در تهیه و ساخت فیلم دوم، نقش تهیه‌کننده داشت و نیز در نوشتن فیلم‌نامه با «امیلی کارمایکل» (Emily Carmichael) همکاری کرد.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom پنجمین فیلم از مجموعه Jurassic Park و دومین فیلم از سه‌گانه Jurassic World است و علاوه بر پرت و هاوارد، تهیه‌کنندگان این فیلم از بازیگران مجموعه اصلی نظیر «دکتر هنری وو» (Henry Wu) با بازی «بی دی وانگ» (B.D. Wong)، «جف گلدبلام» (Jeff Goldblum) در نقش «دکتر ایان مالکوم» (Ian Malcolm) و حتی «سم نیل» (Sam Neill) در نقش «دکتر الن گرنت» (Alan Grant) نیز برای بازی در فیلم جدیدش استفاده کرده است که حضور آن‌ها ممکن است طرفداران قدیمی این سری فیلم‌ها را نیز به تماشای جدیدترین اثر از این مجموعه بنشاند.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom در تاریخ ۲۲ ژوئن امسال (یکم تیر سال ۹۷) بر روی پرده سینما می‌رود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تاریخ پخش فیلم Jurassic World 3 مشخص شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازی Marvel’s Avengers حضور کامالا خان ملقب به دوشیزه مارول تایید شد