آمادگی 12 روستای هدف گردشگری اردبیل برای استقبال از مسافران نوروزی


آمادگی 12 روستای هدف گردشگری اردبیل برای استقبال از مسافران نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: 12 روستای هدف گردشگری در این استان آماده استقبال از مسافران نوروزی است. 

به گزارش ایسنا، کریم حاجی زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: بوم گردی روستایی یکی از قابلیت‌های برجسته گردشگری در این استان است.

وی اضافه کرد: اقلیم جغرافیایی، طبیعت متنوع و آداب و رسوم غنی موجب شده است تا روستاهای این استان در گروه جاذبه‌های قابل توجه گردشگری قرار گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: از جمله روستاهای کزج در خلخال، اوماسلان در گرمی، آلوارس در سرعین و کورعباسلو در نیر در سال‌های اخیر رونق قابل توجهی در جذب گردشگران داشته و به یکی از مقاصد سفر تبدیل شده است.

حاجی زاده با ذکر مثالی به فعالیت تورگردان‌ها در روستای کزج اشاره کرد و افزود: در این روستای هدف گردشگری، تولید صنایع دستی نیز بهبود یافته است و حضور گردشگران توسعه روستا را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: روستاهای متعددی در این استان قابلیت جذب گردشگر را دارند که با حضور تورگردان‌ها می توان رونق گردشگری آن ها را شاهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به فعالیت اکوکمپ درنا در مشگین شهر اشاره کرد و افزود: این مجموعه در مجاور روستای گردشگری موئیل ایجاد شده و زیرساخت‌های اقامتی و گردشگری در آن ایجاد شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!