دهه شصت، نسل سوخته


دهه شصت، نسل سوخته

مشکلات دهه شصتی‌ها بعد از انتخابات دولت دوازدهم مطرح شد این درحالی است که این قشر از جامعه مدت‌ها است با مشکلات مسکن، کار، ازدواج و... دست و پنجه نرم کرده و ناتوان از حل مشکلاتشان می‌باشند.

دهه شصت، نسل سوختهبه گزارش فانوس، جهرمی وزیر ارتباطات در توییتر خود نوشت: با شناختی که از دکتر جهانگیری دارم می‌گویم؛ مشکلات جوانان همیشه از مهمترین دغدغه های معاون اول رییس جمهور بوده؛ ایشان از سیاست‌هایی سخن به میان آورده که متولدان دهه شصت را در هر مقطعی دچار مشکل کرده؛ اسیر تحریفهای خواسته یا ناخواسته نشویم.
با این وجود باید بپرسیم اگر تمام مشکلات را می‌دانند و از سیاست‌های اقتصادی جدید سخن می‌گویند در مدت 5سال که در مسند قدرت فعالیت می‌کردند چه اقداماتی صورت گرفته است؟
در مناظره‌ی انتخابات دولت دوازدهم اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از مشکلاتی سخن گفت که جوانان دهه شصتی با تمام وجود آن‌ را حس کرده اند و از طرح های اقتصادی سخن به مین آمد که شرایط این جوانان را تغییر میدهد این درحالی است که بیشتر کارخانجات و تولیدی ها بسته و به دلیل رکورد و تورم اقتصادی که دائما در حال افزایش است قدرت ریسک و سرمایه گذاری کاهش پیدا کرده است. اما بار دیگر معاون اول رئیس جمهور در سفرهای استانی خود به این امر تاکید کردند که ما مشکلات جوانان دهه شصت را میدانیم و درحال اقداماتی برای حل آن هستیم. این وعده ها تا کنون نتیجه ای نداشته و اوضاع به مراتب بدتر از قبل شده است.
دولت تدبیر امید از تشکیل اولین کابینه ی خود با شعار کارآفرینی و ایجاد شغل پا بر عرصه‌ی رقابت گداشت ولی تاکنون به هیچکدام از تعهدات خود پایبند نبوده و این روزها از دغدغه های معاون اول حرف به میان می‌آید درحالی که بارفتار و جلسات متعدد وزیر ارتباط زمزمه های بعنوان کاندیدای ریاست جمهوری سال 1400 به گوش می‌رسد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نمایشگاه آثار عاشورایی هنرمندان ایرانی در لبنان افتتاح شد