با انجمن سرطان و فعالیت های آن آشنا شوید


با انجمن سرطان و فعالیت های آن آشنا شوید

با انجمن سرطان و فعالیت های آن آشنا شوید انجمن سرطان کانادا با پیشبرد راهکارهای خود در مقابل سرطان، تمام تلاش خود را در پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان، نجات جان انسان ها و حمایت از افراد مبتلا به سرطان می کند. برای اینکه در طول درمان این بیماری تغذیه سالم داشته باشید، این انجمن پاسخگو به سوالات شما از طریق تلفن و یا ایمیل خواهد...

با انجمن سرطان و فعالیت های آن آشنا شوید

انجمن سرطان کانادا با پیشبرد راهکارهای خود در مقابل سرطان، تمام تلاش خود را در پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان، نجات جان انسان ها و حمایت از افراد مبتلا به سرطان می کند.

برای اینکه در طول درمان این بیماری تغذیه سالم داشته باشید، این انجمن پاسخگو به سوالات شما از طریق تلفن و یا ایمیل خواهد بود.

شما می توانید از طریق انجمن و فعالیت های آن، اطلاعات مورد نیاز در مورد:

اصول اساسی تغذیه ؛ عوارض جانبی درمان و راه هایی برای کاهش آن. سبک زندگی سالم بعد از درمان.

را کسب کنید.

به کمک انجمن سرطان ایران نیز میتوانید راهکارها و اطلاعاتی در رابطه با بیماری سرطان، راه های درمان بیماری، عوارض و همچنین تغذیه سالم در دوران درمان بیماری سرطان را پیدا کنید. با خواندن نشریات، کتب و بروشور های انجمن سرطان کانادا، انجمن سرطان ایران و سایر مراکز بهداشت و درمان در رابطه با پرتو درمانی ، شیمی درمانی و سایر روشهای دارودرمانی، اطلاعات فرد بیمار و خانواده وی افزایش یافته و کمک بسزایی در روند بهبود بیماری میکند.

با انجمن سرطان و فعالیت های آن آشنا شوید


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین