اتهام بزرگ سرمربی تاتنهام به یوونتوس!


اتهام بزرگ سرمربی تاتنهام به یوونتوس!

پوچتینو معتقد است مالکان یوونتوس داور بازی تاتنهام-یووه را تحت فشار گذاشته اند.

به گزارش افکارنیوز،

این ادعا در حالی مطرح شده که یک پنالتی صد در صد برای یوونتوس در نیمه اول گرفته نشد و دیرک دروازه دقیقه 90 هری کین نیز در موقعیت آفساید زده شد. البته ابهاماتی در مورد هند کیه لینی در نیمه اول و اعلام پنالتی برای میزبان نیز وجود داشت.

پوچتینو گفت: "پیش از آغاز بازی و بین 2 نیمه، پپ ماروتا و آنیلی داور را تحت فشار گذاشتند. این اتفاقات جزئیاتی کوچک است که در این نوع بازی هایی که هر 2 تیم می توانند برنده باشند، بسیار زیاد دیده می شود. من اعتقاد دارم که این جزئیات می تواند به ما کمک کند تا آنچه را که می خواهیم به دست آوریم.

این جزئیاتی بسیار کوچک است؛ اما رقابت کردن نیاز به فاکتورهای مختلفی دارد. یوونتوس متخصص این امور است؛ چرا که آنها عادت به کسب پیروزی دارند، عادت به تحت فشار قرار دادن داور. این بازی یک درس بزرگ برای ما است که نه تنها در زمین، بلکه در بیرون از زمین هم مراقب همه چیز باشید. وقتی می خواهید برنده شوید، باید همه اتفاقات به تیم شما کمک کنند.

مالک یوونتوس در جریان بازی در تونل ماند و یوونتوس سعی می کند همه کار برای کمک به تیمش انجام دهد. در چنین بازی هایی دو مدل رقابت وجود دارد؛ یکی درون زمین، یکی خارج از زمین. ما باید از این بازی درس های زیادی بگیریم، زیرا در مجموع 2 بازی تاتنهام تیم برتر بود؛ اما فوتبال فقط زدن شوت یا مالکیت بیشتر نیست."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال