چگونه ماسک مناسب برای پوست چرب و خشک تهیه کنید؟


چگونه ماسک مناسب برای پوست چرب و خشک تهیه کنید؟

چگونه ماسک مناسب برای پوست چرب و خشک تهیه کنید؟ ماسک برای پوست چرب : ماسک سفیده تخم مرغ؛ سفیده یک تخم مرغ را بهم بزنید و سپس یک قاشق چایخوری آبلیمو به آن اضافه نمایید و استفاده کنید. ماسک کاسنی، کاهو، نعنا، تهیه این سه نوع باهم فرق ندارد، هرکدام را خواسته باشید انتخاب نموده خوب کوبیده، آب آن را گرفته با سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و...

چگونه ماسک مناسب برای پوست چرب و خشک تهیه کنید؟

ماسک برای پوست چرب :

ماسک سفیده تخم مرغ؛ سفیده یک تخم مرغ را بهم بزنید و سپس یک قاشق چایخوری آبلیمو به آن اضافه نمایید و استفاده کنید. ماسک کاسنی، کاهو، نعنا، تهیه این سه نوع باهم فرق ندارد، هرکدام را خواسته باشید انتخاب نموده خوب کوبیده، آب آن را گرفته با سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به صورت بمالید. ماسک هلو، هلو را کرک دار انتخاب کرده آن را نرم نموده روی صورت بمالید. ماسک سیب زمینی؛ سیب زمینی پشندی را که نشاسته کمتری دارد، رنده کرده با لعاب اسپرزه مخلوط نموده به صورت می مالیم. ماسک ماست ؛ یک قاشق غذاخوری ماست ساده را با یک قاشق غذاخوری سبوس غلات (سبوس گندم) مخلوط کنید و به مناطق چرب صورت خود بمالید و با نوک انگشت حرکات چرخشی در نواحی پیشانی و دور بینی و گونه ها و خط گردن بکار ببرید.

ماسک برای پوست خشک :

ماسک زرده تخم مرغ؛ یک عدد زرده تخم مرغ را به هم بزنید و چند قطره سرکه سیب و کمی روغن گیاهی به آن اضافه کنید. ماسک لیموترش؛ آب یک عدد لیموی تازه را گرفته و با یک عدد زرده تخم مرغ و کمی روغن گیاهی مخلوط کرده و به صورت بمالید و ماساژ بدهید. این ماسک را حدود ۱۵ دقیقه روی پوست قرار بدهید و سپس بشویید. ماسک عسل ؛ یک زرده تخم مرغ را با چهار قاشق مرباخوری عسل سفید مخلوط کرده به صورت بزنید. ماسک لک؛ هویج و سیب را خوب رنده کرده باهم مخلوط نموده و به روی لک های صورت بمالید.
چگونه ماسک مناسب برای پوست چرب و خشک تهیه کنید؟


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟