درگ سنگین کادیلاک اسکالید 800 اسبی و جیپ تراک هاوک


درگ سنگین کادیلاک اسکالید 800 اسبی و جیپ تراک هاوک

یک هفته دیگر و یک مسابقه درگ هیجان‌انگیز دیگر توسط تیم هنسی پرفورمنس! پس از مشاهده درگ جالب کادیلاک اسکالید 800 اسب بخاری با شورولت کامارو ZL1 استوک، هنسی این بار تصمیم گرفته تا در مسابقه‌ای عادلانه‌تر به مصاف یکی دیگر از شاسی بلندهای قلدر برود. چه خودروی آفرودر دیگری می‌تواند در برابر یک کادیلاک... نوشته درگ سنگین کادیلاک...

یک هفته دیگر و یک مسابقه درگ هیجان‌انگیز دیگر توسط تیم هنسی پرفورمنس! پس از مشاهده درگ جالب کادیلاک اسکالید 800 اسب بخاری با شورولت کامارو ZL1 استوک، هنسی این بار تصمیم گرفته تا در مسابقه‌ای عادلانه‌تر به مصاف یکی دیگر از شاسی بلندهای قلدر برود. چه خودروی آفرودر دیگری می‌تواند در برابر یک کادیلاک 800 اسبی قد علم کند؟ بله جیپ گرند چروکی تراک هاوک با پیشرانه 8 سیلندر هلکت 707 اسب بخاری گزینه صحیح است!

درگ سنگین کادیلاک اسکالید 800 اسبی و جیپ تراک هاوک
شاید با خود فکر کنید که کادیلاک بازهم برنده میدان خواهد بود. در کل این خودرو قدرت بیشتری نسبت به جیپ داشته اما خب بنظر نمی‌رسد این درگ عادلانه‌ای باشد زیرا اسکالید بزرگ دارای همه نوع قطعه برای سریع‌تر رفتن بوده درحالی‌که تراک هاوک حالت استاندارد کارخانه‌ای دارد. اگر 100 اسب بخار دیگر زیر کاپوت جیپ قرار می‌گرفت قطعاً اوضاع بسیار متفاوت می‌شد.

درگ سنگین کادیلاک اسکالید 800 اسبی و جیپ تراک هاوک
اما موضوع این است که تراک هاوک برنده می‌شود و این موضوع ضرورتاً تنها در ثانیه آخر رخ نمی‌دهد. همانند درگ با کامارو، کادیلاک در ابتدا پیش می‌افتد اما خب فاصله دو خودرو بسیار کم است. لازم به ذکر است تراک هاوک نیز دارای سیستم چهار چرخ محرک و یک پیشرانه سوپرشارژ بزرگ و البته مزیت 227 کیلوگرم وزن کمتر است. این خودرو همچنین دارای جرم چرخشی کمتری بوده زیرا رینگ‌های 20 اینچی آن کوچک‌تر از رینگ‌های 22 اینچی اسکالید بوده و البته جیپ ظاهر آئرودینامیک‌تری هم دارد.


خب در هر حال برنده این مسابقه جیپ چروکی تراک هاوک است اما نمی‌خواهیم ثانیه به ثانیه ویدئو را برای شما توضیح دهیم بنابراین توصیه می‌کنیم کل ویدئو را مشاهده بفرمایید. زندگی کردن در دنیایی که یک جیپ استاندارد می‌تواند یک هیولای 800 اسبی دست کاری شده را شکست دهد هنوز هم لذت‌بخش است!

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری