ترافیک نیمه سنگین محورهای گیلان/اجرای محدودیت ترافیکی تا 24 امشب


ترافیک نیمه سنگین محورهای گیلان/اجرای محدودیت ترافیکی تا 24 امشب

رشت-رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به وجود ترافیک سنگین و نیمه سنگین در اکثر محورهای این استان از اجرای محدودیت ترافیکی تا ساعت 24 امشب خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان گیلان، اظهار کرد: براساس بررسی وضعیت راه ها از مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان گیلان در حال حاضر در ورودی استان در محدوده رودبار از سمت منجیل به سمت این شهر شاهد بار ورودی خودروها هستیم.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی این بار در حال حاضر پرحجم است، افزود: بار ترافیکی در این محور براساس مشاهدات ما بین دو تا سه کیلومتر است.

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه به محورهای خروجی استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به بررسی های که در حال انجام است میزان بار خروجی مسافران از استان به نسبت ورودی خودروها ازحجم کمتری برخوردار است.

وی با اشاره به شرایط محور آستارا در محدوده کمربندی این شهر تا راه آهن بار ترافیکی سنگین است، خاطرنشان کرد: این میزان بار به علت تقاطع بوده که عملیات اجرایی در محدوده راه آهن در حال انجام است.

محمدپور در ادامه با بیان اینکه در وروی شهرستان تالش هم غرب و هم شرق به غرب از سمت پونل به سمت مرکز این شهر بار ترافیکی وجود دارد، تصریح کرد: سایر محورهای و مسیرهای استان نیز شرایط ترافیکی به صورت پرحجم بوده و شاهد گیر ترافیکی همانند روزهای گذشته نیستیم.

وی با اشاره به اینکه محدویت ترافیکی نیز از ۸ صبح تا ۲۴ امشب در جاده های گیلان اجرا می شود، گفت: در تمام جاده های استان ترافیک سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا