با انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شوید


آرایش چشم گربه ای از انواع مدل آرایش های پرطرفدار و جذاب است و شما می توانید از این مدل میکاپ چشم برای جذابیت بیشتر چشم های خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که نحوه میکاپ چشم گربه ای برای روز و شب با یکدیگر متفاوت است و بهتر است شما در انتخاب این مدل آرایش چشم حساسیت لازم را به خرج دهید.  آرایش چشم ها...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

در این مطلب انواع مدل آرایش چشم گربه ای زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها میکاپ چشم مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

آرایش چشم گربه ای از انواع مدل آرایش های پرطرفدار و جذاب است و شما می توانید از این مدل میکاپ چشم برای جذابیت بیشتر چشم های خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که نحوه میکاپ چشم گربه ای برای روز و شب با یکدیگر متفاوت است و بهتر است شما در انتخاب این مدل آرایش چشم حساسیت لازم را به خرج دهید.

آرایش چشم ها تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری خانم ها و دختران جوان دارند بنابراین بهتر است خانم ها در هنگام انتخاب مدل آرایش چشم های خود به فرم چشم ها و سایر ویژگی های ظاهری شان توجه کنند تا بتوانند چشم هایشان را به زیباترین شکل ممکن میکاپ کنند.

با انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شوید

مدل آرایش چشم گربه ای با جدیدترین متدها

آرایش چشم گربه ای در انواع مدل های متنوع موجود است و اگر شما تمایل دارید آرایش چشمی مناسب و ایده آل داشته باشید بهتر است از این مدل آرایش برای میکاپ چشم هایتان استفاده کنید. در ادامه انواع مدل آرایش چشم زنانه و دخترانه گربه ای با جدیدترین متدها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.



با انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شوید

با انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شوید


با انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شوید

مدل میکاپ چشم گربه ای برای روز

برای میکاپ چشم گربه ای در روز بهتر است از خط چشم گربه ای ظریف استفاده کنید و با کمک ریمل آرایش چشم هایتان را جذاب تر کنید. برای این مدل آرایش چشم در روز بهتر است از رنگ های روشن سایه نظیر صدفی و صورتی و مقداری سایه چشم دودی برای گوشه چشم هایتان استفاده کنید تا آرایش چشم هایتان زیبا و متفاوت تر از همیشه به نظر برسد.

با انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شوید

مدل میکاپ چشم گرفه ای برای شب

برای میکاپ چشم گربه ای در شب دست شما باز است و می توانید از خط چشم گربه ای ضخیم و پهن و دنباله دار و سایه چشم تیره و روشن استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم ابتدا با کمک مداد چشم خط چشم گربه ای را بکشید سپس روشن ترین سایه را روی پلک هایتان بزنید و با کمک تیره ترین رنگ سایه گوشه بیرونی چشم ها را سایه بزنید و زدن سایه را تا وسط پلک هایتان ادامه دهید سپس سایه چشم را محو کنید. توجه داشته باشید که سایه چشم نیز باید مانند خط چشم گربه ای با زاویه درجه ۴۵ کشیده شود و بعد از زدن سایه روی پلک چشم ها می توانید خط چشم تان را دوباره پر رنگ کنید.

با انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شویدبا انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شوید

در این مطلب با انواع مدل آرایش چشم گربه ای آشنا شدید که امیدواریم این مدل میکاپ ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل میکاپ چشم به بخش آرایش چشم مجله آرگا مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب ها در اصفهان