کنایه وکیل بیرانوند به نفتی ها!


وکیل علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون اقدامی برای پرداخت طلب بیرانوند از نفت نکرد و این باشگاه هم بعد از توقیف اموالش دست به کار شد. علیرضا بیرانوند تنها بازیکنی از طلبکاران باشگاه نفت تهران بود که طلب خود از این باشگاه را از طریق وکیلش تا آخرین لحظه پیگیری کرد و کار به جایی رسید که وکیلش به همراه نماینده...

مصطفی سلیمانی : برای مذاکره دیر شده است

کنایه وکیل بیرانوند به نفتی ها!

نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۹
کنایه وکیل بیرانوند به نفتی ها!

وکیل علیرضا بیرانوند در خصوص رفتار نفتی ها گفت: برای مذاکره دیر شده است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وکیل علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون اقدامی برای پرداخت طلب بیرانوند از نفت نکرد و این باشگاه هم بعد از توقیف اموالش دست به کار شد.

علیرضا بیرانوند تنها بازیکنی از طلبکاران باشگاه نفت تهران بود که طلب خود از این باشگاه را از طریق وکیلش تا آخرین لحظه پیگیری کرد و کار به جایی رسید که وکیلش به همراه نماینده دادستانی و چند مأمور با حضور در محل تمرین نفتی‌ها وسایل تمرین این تیم را توقیف کردند.

مصطفی سلیمانی، وکیل بازیکن پرسپولیس با تأیید این خبر گفت:

وقتی دیدیم فدراسیون اقدامی در مورد بدهی باشگاه نفت نمی‌کند از طریق دیگری وارد عمل شدیم و در نهایت امروز (دوشنبه) به محل تمرین نفتی‌ها رفته و ضمن توقیف اموال، آنها را به امین اموال سپردیم تا منتظر اقدام مسئولان باشگاه نفت باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند این اقدامش تأثیر در پرداخت طلب بیرانوند داشته باشد، عنوان کرد:

وقتی به محل تمرین این تیم رفتیم سرمربی این تیم شوکه شد، اما با این حال اجازه دادیم تمرین نفتی‌ها انجام شود و بعد از آن توپ‌ها، کنز، دروازه‌ها، میز و صندلی، لپ‌تاپ، پرینتر و هر وسایل دیگری که در کناز زمین و اتاق‌های ورزشگاه بود را توقیف کردیم. اگر تا دو سه روز آینده اقدامی از سوی باشگاه نفت صورت نگیرد این وسایل را به مزایده می‌گذاریم و مجدداً اموال دیگری از این باشگاه را توقیف خواهیم کرد.

وکیل بیرانوند در ادامه تأکید کرد:

مسئولان باشگاه نفت در محل تمرین که بودیم تماس‌هایی با من داشتند تا به نوعی جلوی کارمان را بگیرند، اما تماس‌شان را جواب ندادم. الانم منتظرم تا این باشگاه برای پرداخت طلب بیرانوند اقدام کند. قبل از این اتفاق بارها با نفتی‌ها تماس گرفتیم، اما جواب ندادند و حالا که کار به اینجا کشیده تازه دست به کار شده‌اند که دیر است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , اخبار ویژه , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : پرسپولیس, مصطفی سلیمانی, مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند, نفت تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل