لزوم توسعه متوازن محلات بوشهر/ مشکلات شهرک فضیلت حل شود


لزوم توسعه متوازن محلات بوشهر/ مشکلات شهرک فضیلت حل شود

بوشهر - رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: توسعه متوازن در محلات شهر بوشهر به عنوان یک اولویت در دستور کار است و باید در این مسیر حرکت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر توسلی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرک فضیلت بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مناطق مختلف شهر بوشهر و توسعه متوازن و همگن محلات مختلف تلاش ویژه‌ای داریم.

وی رفع مشکلات مردم و ایجاد توسعه متوازن در محلات شهر بوشهر را مسئولیت مهم مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: شهرک فضیلت بوشهر یکی از مناطقی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و باید برای رفع مشکلات آن تلاش شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: بسیاری از مشکلات در شهرک فضیلت از سال‌ها پیش روی هم جمع شده است و امیدواریم با همت همه دستگاه‌ها شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد برای حل مسائل و مشکلات این شهرک با حضور نماینده شهرک و دستگاه‌های متولی خاطرنشان کرد: تصمیماتی نیز در راستای ایجاد فضاهای تفریحی، ورزشی، سبز و فرهنگی در این منطقه اتخاذ شده است.

توسلی با تاکید بر لزوم شناسایی و استفاده از پتانسیل شورایاران و معتمدین محلات افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه را برای شناسایی مشکلات و اتخاذ راهکارهای کارآمد برای رفع آن فراهم می‌سازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | گریه ناگهانی مجری صدا و سیما روی آنتن زنده