انتشار فایل‌های مرموز توسط دولت آمریکا


انتشار فایل‌های مرموز توسط دولت آمریکا

دولت آمریکا به طور تصادفی فایل‌های عجیب و غریب تئوری توطئه درباره کنترل مغز از راه دور و پاک کردن حافظه اجباری منتشر کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از DailyMail، ممکن است دولت آمریکا اشتباها مدارکی را که به طور مخفیانه درباره کنترل مغز از راه دور و پاک کردن حافظه اجباری جمع‌آوری کرده است، فاش کرده باشد.

یک گزارشگر ادعا می‌کند که پس از ثبت درخواست برای دریافت اطلاعات متفاوتی، یک سری اطلاعات مرموز دریافت کرده است. به گفته وی، این مدارک مانند داستان یکی از قسمت‌های سریال علمی و تخیلی «پرونده‌های ایکس» است و حاوی اطلاعاتی درباره سلاح‌های‌ روانی-الکتریکی است.

ادعا شده است که از نیروهای الکترومغناطیسی برای رسیدن به اهدافی مانند ایجاد درد شدید، خارش و مرگاخُشکی (حالتی که پس از مرگ در ماهیچه‌های جانداران رخ می‌دهد و در جریان آن بافت‌های ماهیچه‌ای سفت و سخت می‌شود) در فرد استفاده می‌شود.

این اطلاعات به کورتیس والتمن، روزنامه‌نگاری در بوستون که برای «ماک راک» کار می‌کند، فرستاده شده است. ماک راک سازمانی غیردولتی است که به مردم در زمینه آزادی اطلاعات کمک می‌کند.

والتمن در حال بررسی فعالیت‌های گروه‌های برترپنداری سفیدپوستان و آنتیفا (شبکه شبه‌نظامی ضدفاشیستی) بود که ناگهان ادعا کرد این اطلاعات عجیب و غریب به دستش رسیده است.

این اسناد و مدارک همراه با اطلاعاتی که مرکز ائتلاف ایالت واشنگتن، سازمان وابسته به امنیت ملی که اطلاعات را آنالیز می‌کند و به اشتراک می‌گذارد، برای والتمن فراهم کرده بود، به دست وی رسید.

به گفته والتمن، این اطلاعات شامل ایمیل، جلسات اطلاعاتی و بولتن‌هایی درباره «تاثیرات الکترومغناطیس بر بدن انسان» می‌شود.

وی گفت: «مشخص نیست که این اطلاعات چگونه به دست من رسیده است. شاید قرار بوده است که برای شخص دیگری فرستاده شود یا شاید هم با فایل‌های شخصی یکی از ماموران اطلاعاتی قاطی شده است».

در این فایل‌ها چند نوع دستگاه و روش‌های مختلفی برای دستکاری ذهن انسان معرفی شده است. برخی از این دستگاه‌ها و روش‌ها غیرممکن به نظر می‌رسند مانند روشی برای شنوایی مایکروویوی. در حالی که برخی دیگر از ایده‌ها کاملا محتمل هستند مانند نقشه‌برداری از مغز از راه دور که به شخص سومی اجازه نظارت بر افکار شما را می‌دهد.

مترجم: هانا حیدری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل