آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)


آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)

ساخت پروانه کاغذی تاخورده با کاغذهای رنگی بسیار آسان و سرگرم کننده است و می‌توانید از آنها برای تزیین جشن تولد یا اتاق کودکتان استفاده کنید.

ساخت پروانه کاغذی تاخورده بسیار آسان و لذت بخش است. شما با کاغذهای رنگی می‌توانید پروانه‌های رنگی ساخته و از آنها برای تزیین فضای اطرافتان در روزهای جشن و یا اتاق کودکتان استفاده کنید. شما می‌توانید از این پروانه‌های زیبا برای تزیین هدیه کودکان نیز استفاده کنید. مطمئن باشید که قادر به ساخت این کاردستی هستید و تنها کافیست ده دقیقه وقت صرف کنید. می‌توانید این پروانه‌ها را با کمک کودکتان ساخته و سرگرم شوید و مطمئن باشید بچه ها نیز بسیار لذت خواهند برد. شما با داشتن کمی خلاقیت و ابتکار می‌توانید از ابزار و وسایل ساده برای ساخت اشکال تزیینی بهره ببرید و با خلق فضای رنگی در اطرافتان به نشاط خود و خانواده‌اتان بیفزایید.

مراحل ساخت پروانه کاغذی

1- وسایل مورد نیاز خود را که در تصویر زیر می‌بینید و شامل قیچی، کاغذ رنگی و سیم پرزدار یا کاموا و یا ربان است تهیه کنید.

آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)

2- با توجه به اندازه پروانه‌ای که قصد ساخت آن را دارید کاغذ رنگی‌های خود را به شکل مربع برش بزنید.

3- کاغذ رنگی را از گوشه به صورت رفت و برگشت (بادبزنی) تا کنید.

4- دو کاغذ رنگی با رنگ متفاوت (ترجیحا تیره و روشن) را مطابق تصویر روی هم گذاشته و با سیم یا ربان یا کاموا گره بزنید.

آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)

5- با دست تا کاغذها را از هم باز کنید.

6- پروانه‌های زیبا و رنگی شما آماده است. می‌توانید تعدادی از پروانه ها را روی یک نخ بلند در کنار هم متصل کنید و یک رشته پروانه‌ای داشته باشید.

آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)

به همین سادگی شما با یک تکه کاغذ و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک پروانه کاغذی زیبا ساختید که می‌توانید از آن برای تزیینات مختلف استفاده کنید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی