کمپینگ جنگل شیرین آباد ( ابر ) | 6 و 7 اردیبهشت 97


کمپینگ جنگل شیرین آباد ( ابر ) | 6 و 7 اردیبهشت 97

برنامه سفر کمپینگ جنگل ابر به شرح زیرست: ساعت 5 صبح پنجشنبه 6 اردیبهشت از میدان آرژانتین تهران حرکت میکنیم، صبحانه را ساعت 7 صبح در مسیر خواهیم خورد، برای نهار به روستای ابر خواهیم رسید. در مسیر از روستای خرقان دیدن میکنیم و سپس نهار را در روستای ابر میخوریم و با ماشین های آفرود محلی راهی جنگل شده و در محلی مناسب در ارتفاعات چادر...

برنامه سفر کمپینگ جنگل ابر به شرح زیرست:

ساعت ۵ صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت از میدان آرژانتین تهران حرکت میکنیم، صبحانه را ساعت ۷ صبح در مسیر خواهیم خورد، برای نهار به روستای ابر خواهیم رسید.

در مسیر از روستای خرقان دیدن میکنیم و سپس نهار را در روستای ابر میخوریم و با ماشین های آفرود محلی راهی جنگل شده و در محلی مناسب در ارتفاعات چادر میزنیم و اقامت شبانه میکنیم.

روز جمعه برای نهار به سمت روستای ابر برگشته و سپس راهی تهران میشویم. در صورت داشتن زمان کافی، از یکی دو مکان دیگر در مسیر دیدن میکنیم‌که هنوز در حال بررسی هست. امیدوارم قبل از ساعت ۱۱ شب جمعه تهران باشیم ?( گفتم امیدوارم، چون سفر هست و هزاران داستان و اتفاق که قابل پیش بینی نیست)

هزینه سفر:

هزینه این برنامه ۲۷۵ هزار تومان ، شامل :

اتوبوس دربستی ۴۲ نفره ، ماشین آفرود برای مسیر جنگل و جلوگیری از کوله کشی ، کلیه وعده های غذایی (دو وعده صبحانه، دو وعده نهار، یک وعده شام) ، لیدر از تهران (مملیکا ?) ، کمک لیدر خانم ، راننده محلی ، مجوز ، بیمه ، هماهنگی و برنامه ریزی

برای این سفر کیسه خواب الزامیست، پانچو حتما بیارید چون در این فصل احتمال بارش و رعد و برق هم هست ، چادر الزامیه (اگر ندارید در لیست ذخیره قرار میگیرید تا در صورت داشتن جای خالی در چادرها بهتون اعلام بشه) ، لباس گرم بیارید اون بالا سرده شب ، لوازم شخصی و بقیه موارد رو به نفرات قطعی خواهم‌ گفت.

مطلب زیر شاید مفید باشه براتون:

آشنایی با لوازم سفر و کمپینگ

پینوشت: اگر ساز میزنید یا هنر خاص یا ایده باحالی دارید که ممکنه سفر رو جذاب تر کنه، به شماره مستقیم من ۰۹۳۵۳۲۱۰۱۱۸ پیام بدین در تلگرام یا در صورت فیلتر شدن تلگرام، در اینستاگرام که در زیر اومده دایرکت بدین

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی، لطفا فقط به اکانت تلگرام زیر پیام دهید تا همکارم شما را راهنمایی کنند.

Https://t.me/mamallicaa2

______________________________________

کانال سفرهای مملیکا
‏☘Https://t.me/mamaLLicAA

کانال اعلام برنامه ها
‏? Https://t.me/irantrip

کمپینگ جنگل شیرین آباد ( ابر ) | 6 و 7 اردیبهشت 97کمپینگ جنگل شیرین آباد ( ابر ) | 6 و 7 اردیبهشت 97

مهسا

مهسام، یه دختر ٢۶ ساله گیلانی عاشق طبیعت، که فعلا دست تقدیر نشوندتش تو تهران ?‍♀️ آی تی خوندم و عکاسی هم میکنم☺️✌️ عاشق سفر کردنم چون اینجوری میتونم زندگی های مختلفی رو تجربه کنم?

More Posts



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی شرکت هواپیمایی کیش ایر