رونمایی از کتاب «مرغ غریب عشق»


رونمایی از کتاب «مرغ غریب عشق»

سی و چهارمین یادواره بزرگداشت شهید آیت الله مهدی شاه آبادی و تجلیل از شهدای روحانیت در دفاع مقدس صبح امروز در مرکز باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار کرده است .

رونمایی از کتاب «مرغ غریب عشق»به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، این مراسم با حضور­ دکتر علی عسکری رییس رسانه ملی ،­ حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران ،­­ مسئولان کشوری و لشکری ، خانواده معظم شهدا، روحانیون و عموم مردم برگزار شده است.

­این یادواره به همت ستاد بزرگداشت شهید آیت‌الله شاه آبادی و ستاد یادواره شهدای روحانی و ایثارگر تهران، به منظور نکوداشت اندیشه‌های والای آن شهید بزرگوار و تکریم و تبیین ارزشهای شهدای روحانی دفاع مقدس تهران بزرگ برپا شده است.

آیت الله سعید شاه آبادی رئیس مؤسسه غدیر شناسی و فرزند آن شهید در این مراسم گفت : رونمایی از کتاب «مرغ غریب عشق»­ درباره زندگی شهید آیت الله مهدی شاه آبادی و تجلیل از خانواده معزز شهیدان مدافع حرم از­ ویژه­ برنامه های این یادواره است.

شهید آیت الله مهدی شاه آبادی از فعالان و مبارزان سیاسی پیش از انقلاب بود که برخی دروس حوزوی را در محضر مبارک امام خمینی(ره) فراگرفت و بارها در زمان طاغوت زندانی و تبعید شد. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نمایندگی از مردم تهران به مجلس شورای اسلامی راه یافت اما در عین حضور فعال و پرشور در خانه ملت، همواره از هر فرصتی برای حضور در جبهه‌ها و دفاع از ارزش‌ها و روحیه دادن به رزمندگان کفرستیز اسلام استفاده می‌کرد. وی در دوره دوم مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان نماینده تهران وارد خانه ملت شد اما همچنان حضور در جبهه و جنگ و جهاد را به سایر مسایل ترجیح داد تا سرانجام در روز ششم اردیبهشت سال 1363 در جزیره مجنون به شهادت رسید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

با این راهکارهای ساده مشکلات دندان و لثه سالمندان را کم کنید