شایعه: بازی Gran Turismo 7 برای پلی‌استیشن 4 تایید شد


شایعه: بازی Gran Turismo 7 برای پلی‌استیشن 4 تایید شد

با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که بازی Gran Turismo 7 برای کنسول پلی‌استیشن 4 شرکت سونی در حال ساخت بوده و در آینده منتشر خواهد شد. آخرین قسمت از مجموعه Gran Turismo که در زمان انتشار هایپ زیادی نیز به همراه داشت، نتوانست آنطور که باید، مورد استقبال بازیکنان و منتقدان قرار بگیرد. از...

با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که بازی Gran Turismo 7 برای کنسول پلی‌استیشن 4 شرکت سونی در حال ساخت بوده و در آینده منتشر خواهد شد.

آخرین قسمت از مجموعه Gran Turismo که در زمان انتشار هایپ زیادی نیز به همراه داشت، نتوانست آنطور که باید، مورد استقبال بازیکنان و منتقدان قرار بگیرد. از مشکلات اتصال به اینترنت گرفته تا برخی از محتواهای بخش تک نفره و دیگر اشکالات ریز و درشت آن عنوان، دست به دست هم دادند تا مخاطبان از آن رضایت کافی را کسب نکنند و خواهان حل مشکلات باشند. حال به نظر می‌رسد که شرکت سونی و استودیوی «پولیفونی» (Polyphony) بسیار زودتر از آنچه که تصور می‌شد در حال آماده سازی قسمت جدیدی از این مجموعه با نام Gran Turismo 7 هستند تا بتوانند با انتشار زود هنگام آن، باری دیگر دل بازیکنان را به دست آوردند.

شایعه: بازی Gran Turismo 7 برای پلی‌استیشن 4 تایید شد

یکی از کاربران سایت «ردیت» (Reddit) تصویری از کاور بازی Gran Turismo 7 را در اینترنت منتشر کرده است که نشان می‌دهد شرکت سونی و اعضای استودیوی پولیفونی سخت در تلاش هستند تا این عنوان را در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانند. هرچند با انتشار یک تصویر غیر رسمی نمی‌توانیم ساخت بازی Gran Turismo 7 را باور کنیم، اما با توجه به نزدیک بودن به تاریخ برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه سرگرمی در جهان، E3 2018، بعید نیست که تریلری از این عنوان مسابقه‌ای در کنفرانس خبری شرکت سونی پخش شود.

گفته می‌شود که Gran Turismo 7 در ماه آپریل سال 2019 به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که بازی Gran Turismo 7 دارای بخش کریر مود آفلاین و کاملی خواهد بود که در قسمت گذشته وجود نداشت. علاوه‌بر این، نسخه کالکتورز ادیشن این بازی به همراه اجناس گوناگونی از جمله یک کلاه ایمنی در اندازه واقعی به بازار عرضه خواهد شد که بدون شک نظر طرفداران سبک مسابقه‌ای را به خود جلب خواهد کرد. البته باری دیگر توصیه می‌کنیم که تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از خود شرکت سونی، به این موارد چندان اتکا نکنید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
شایعه: بازی Gran Turismo 7 برای پلی‌استیشن 4 تایید شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان