بن عطیه : ذهنیتی برنده داریم ؛ یوونتوس هرگز تسلیم نمی شود


مهدی بن عطیه ، مدافع 30 ساله مراکشی یوونتوس که در پیروزی 4-0 تیمش برابر میلان در فینال کوپا ایتالیا توانست دو گل به ثمر برساند، در مصاحبه با رای اسپورت گفت: دیدن این که هواداران ما بسیار خوشحال هستند، باعث رضایت و افتخار ماست. کسب کوپا ایتالیا هدف مهمی برای فصل ما بود و بار دیگر توانستیم واکنشی فوق العاده داشته باشیم....

بن عطیه : کسب کوپا ایتالیا هدف مهمی برای فصل ما بود

بن عطیه : ذهنیتی برنده داریم ؛ یوونتوس هرگز تسلیم نمی شود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۹:۰۹
بن عطیه : ذهنیتی برنده داریم ؛ یوونتوس هرگز تسلیم نمی شود

مرد اول یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا دوست دارد در المپیکو، با تیمش فاتح اسکودتو شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی بن عطیه ، مدافع ۳۰ ساله مراکشی یوونتوس که در پیروزی ۴-۰ تیمش برابر میلان در فینال کوپا ایتالیا توانست دو گل به ثمر برساند، در مصاحبه با رای اسپورت گفت:

دیدن این که هواداران ما بسیار خوشحال هستند، باعث رضایت و افتخار ماست. کسب کوپا ایتالیا هدف مهمی برای فصل ما بود و بار دیگر توانستیم واکنشی فوق العاده داشته باشیم. یوونتوس همیشه کار خاصی انجام می دهد و این برای بار اول نیست. این بازیکنان تیم یوونتوس نام خود را در تاریخ باشگاه و فوتبال ایتالیا ثبت کردند. ذهنیتی برنده داریم، تیمی متحد داریم و می توانیم این گونه ادامه دهیم. پس از اشتباهم در یارگیری کولیبالی همه به من گفتند که تو بی مصرف هستی. حالا اکنون یک مدافع شگفت انگیز نیستم. همان طور که آن موقع نیز بی مصرف نبودم. پس از اشتباهم در بازی با ناپولی، برای چند روز احساس بدی داشتم اما خوشبختانه بچه ها خوب کار کردند و از کسانی که کنار من بودند، ممنونم. اسکودتو هدف اصلی فصل ماست و خوشحال خواهیم شد اگر بتوانیم آن را در المپیکو فتح کنیم زیرا دوران فوق العاده ای را در رم داشتم و المپیکو برای من استادیوم خاصی است. با دیدن بوفون، لیخشتاینر و بارتزالی، متوجه می شوید که یوونتوس هرگز تسلیم نمی شود. شاید مردم از ما بابت خوب بازی نکردن انتقاد کنند اما در سری آ بیش از نود امتیاز داریم و برای چهارمین بار متوالی قهرمان کوپا ایتالیا شدیم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ایتالیا , فوتبال جهان
برچسب ها : بن عطیه, مدافع یوونتوس, یوونتوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری