نحوه دریافت وام خودرو بانک ملی ایران


یک از نیازهای امروزه خانواده ها خودرو می باشد، وام خودرو از جمله وام هایی می باشد که تقاضا برای آن زیاد و گاهاً خارج از توان پاسخگویی بانک ها می باشد. بانک ها در راستای فروش خدمات و کسب سود اقدام به فروش وام خودرو به مشتریان خود می کنند. این وام دارای شرایط نسبتاً آسانی می باشد که می تواند به متقاضیان کمک کند تا بخشی از هزینه خرید...

یک از نیازهای امروزه خانواده ها خودرو می باشد، وام خودرو از جمله وام هایی می باشد که تقاضا برای آن زیاد و گاهاً خارج از توان پاسخگویی بانک ها می باشد.

بانک ها در راستای فروش خدمات و کسب سود اقدام به فروش وام خودرو به مشتریان خود می کنند. این وام دارای شرایط نسبتاً آسانی می باشد که می تواند به متقاضیان کمک کند تا بخشی از هزینه خرید خودروی خود را تامین کنند. برای آشنایی با نحوه دریافت وام خودرو بانک ملی ایران مطلب ذیل را با دقت مطالعه نمایید.

نحوه دریافت وام خودرو بانک ملی ایران

در ابتدا شما باید با مراجعه به شعبه نسبت به افتتاح سپرده قرض الحسنه پس انداز اقدام نمایید (افرادی که افتتاح حساب آنها بیش از یکسال پیش باشد و کارکرد حساب آن ها وضعیت مطلوبی داشته باشد از اولیت برای پرداخت تسهیلات برخوردارند).

نحوه دریافت وام خودرو بانک ملی ایران

شرایط سنی دریافت وام خودرو: حداقل ۱۸ سال نوع عقد: فروش اقساط حداکثر مدت زمان بازپرداخت: ۵ سال (۶۰ قسط) نرخ سود: ۱۸ درصد

بیشتر بخوانید:

نحوه دریافت وام مسکن

وام ۲۰ میلیونی چهاردرصد بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدارک مورد نیاز

اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی وام گیرنده و ضامنین فیش حقوقی و حکم کارگزینی به همراه نامه کسر از حقوق ضامن گواهی اشتغال به کار وام گیرنده پیش فاکتور خرید خودرو از نمایندگی های مجاز محصولات ایرانی اصل و کپی اسناد مالکیت پس از خرید خودرو از نمایندگی

نکته: مبلغ وام به حساب نمایندگی مجاز واریز می شود و شما می توانید خودروی خود را خریداری کنید.

محاسبات وام خودرو بانک ملی

برای آشنایی بیشتر با شرایط قسط بندی به مثال های زیر توجه کنید.

مثال ۱:

در صورتی که شما مبلغ ۱۵ میلیون تومان وام خرید خودرو با اقساط ۳۶ ماهه و سود ۱۸ درصد دریافت نمایید مبلغ هر یک از اقساط شما ۵۴۲٫۰۰۰ تومان می باشد، جمع باز پرداخت شما ۱۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

مثال ۲:

در صورتی که شما مبلغ ۱۵ میلیون تومان وام خرید خودرو با اقساط ۴۸ ماهه و سود ۱۸ درصد دریافت نمایید مبلغ هر یک از اقساط شما ۴۴۰٫۰۰۰ تومان می باشد، جمع باز پرداخت شما ۲۱٫۱۲۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

خرید خودرو - وام - وام 15 میلیونی خرید خودرو - وام خرید خودرو - وام خودرو - وام خودرو بانک ملی - وام خودرو فوری - وام فوری - وام مسکن


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین