پخش زنده آیین سحرگاهی جزء خوانی حرم هلال بن علی(ع) از شبکه بین المللی قرآن سیما


پخش زنده آیین سحرگاهی جزء خوانی حرم هلال بن علی(ع) از شبکه بین المللی قرآن سیما

خبرگزاری شبستان:آیین سحرگاهی جزء خوانی قرآن کریم در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برای نهمین سال پیاپی، هر روز صبح به صورت زنده از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

سید جواد تکیه مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با آغاز بهار قرآن، آیین سحرگاهی جزء خوانی قرآن کریم در این حرم مطهر بامداد هر روز ماه رمضان به صورت زنده از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

وی افزود: این آیین به تهیه کنندگی میثم آقابیگی هر روز به صورت زنده و همزمان از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما، سیمای مرکز اصفهان و برخی شبکه های استانی به روی آنتن می رود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) اظهار داشت: رادیو قرآن هم به صورت همزمان این آیین معنوی را برای مخاطبان صدای رسانه ملی پوشش خواهد داد.

پخش زنده آیین سحرگاهی جزء خوانی حرم هلال بن علی(ع) از شبکه بین المللی قرآن سیما

تکیه خاطر نشان کرد: این مراسم در طول ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد به مدت یک ساعت برگزار می شود و قاریان برجسته کشوری و بین المللی به قرائت ترتیل یک جزء قرآن کریم می پردازند.

وی افزود: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) از سال ۱۳۸۹ تاکنون و پس از آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه (س)، به‌عنوان سومین مکان مذهبی میزبان برنامه جزء خوانی ویژه رمضان با پخش زنده از رسانه ملی است.

شهرستان آران و بیدگل به دلیل فعالیت‌های شاخص قرآنی در سال‌های اخیر، از سوی نهادهای رسمی به‌عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی شده است. این شهرستان در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، یکصد کیلومتری شهر مقدس قم و ۶ کیلومتری شهرستان دارالمؤمنین کاشان واقع شده است.

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز