تریلر دیگری از فیلم Mission Impossible: Fallout منتشر شد


تریلر دیگری از فیلم Mission Impossible: Fallout منتشر شد

تریلر جدیدی از فیلم Mission Impossible: Fallout منتشر شد. ششمین فیلم از این مجموعه طولانی که «تام کروز» (Tom Cruise) را در نقش «ایتن هانت» (Ethan Hunt) به تصویر می‌کشد. تریلر اولی که منتشر شد، به ما جلوه‌ای از صحنه‌های اکشن و جدی فیلم را نشان می‌داد ولی این نریلر جدید کمی از داستان را نیز با...

تریلر جدیدی از فیلم Mission Impossible: Fallout منتشر شد. ششمین فیلم از این مجموعه طولانی که «تام کروز» (Tom Cruise) را در نقش «ایتن هانت» (Ethan Hunt) به تصویر می‌کشد.

تریلر اولی که منتشر شد، به ما جلوه‌ای از صحنه‌های اکشن و جدی فیلم را نشان می‌داد ولی این نریلر جدید کمی از داستان را نیز با ما در میان می‌گذارد. در این تریلر می‌بینیم که هانت دو مشاور جدید دارد؛ «سالامون لین» (Solomon Lane) با بازی «شان هریس» (Sean Harris) که آخرین بار در سال 2015 در فیلم Rogue Nation ظاهر شد و قاتل CIA «آگوست واکر» (August Walker) که نقشش را «هنری کویل» (Henry Cavill) بازی می‌کند.

کارگردان فیلم Mission Impossible: Fallout «کریستوفر مک‌کوآری» (Christopher McQuarry)، گفته که این فیلم اتفاقاتی احساسی برای ایتن هانت در پی خواهد داشت.

من پنج فیلم قبلی ماموریت غیرممکن را دیدم و هنوز نمی‌دانم ایتن هانت چگونه آدمی است. یک فیلم درباره زندگی شخصی او بود و بقیه فیلم‌ها درباره دیگران بودند که سعی بر فهمیدن فکرهای درون مغز ایتن داشتند. من می‌خواهم در این فیلم بفهمم ایتن واقعاً چگونه آدمی است، من یک داستان احساسی می‌خواهم و تام از این قضیه استقبال خوبی کرد.

در این فیلم بازیگران قبلی مجموعه ماموریت غیرممکن از جمله «سایمون پگ» (Simon Pegg)، «ربکا فرگوسن» (Rebecca Ferguson)، «وینگ ریمز» (Ving Rhames)، «میشل ماناهان» (Michelle Monaghan) و «الک بالدوین» (Alec Baldwin) حضور خواهند داشت. در کنار آن‌ها نیز همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، هنری کویل که او را بیشتر برای ایفای نقش «سوپرمن» (Superman) میشناسیم، به این فیلم اضافه شده است و در آن هنرنمایی خواهد کرد. مک‌کوآری کارگردان فیلم قبلی مجموعه با نام «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» (Mission Impossible: Rogue Nation) نیز بود که در سال 2015 اکران شد و موفقیت چشمگیری را کسب کرد.

فیلم Mission Impossible: Fallout در تاریخ 27 جولای 2018 (مصادف با 5 مرداد 1397) بر روی پرده سینما می‌رود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلر دیگری از فیلم Mission Impossible: Fallout منتشر شد



طراح سابق ناتی‌داگ در حال کار بر روی پروژه جدیدی در استودیوی مخفی سونی است