سونی به تولید کارتریج پی‌اس ویتا در ژاپن ادامه خواهد داد


سونی به تولید کارتریج پی‌اس ویتا در ژاپن ادامه خواهد داد

چند روز پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سونی تولید کارتریج پی‌اس ویتا را متوقف خواهد کرد که یعنی دیگر عرضه بازی‌های فیزیکی برای این کنسول متوقف می‌شود. این کار یک میخ دیگر بر تابوت در خاک رفته این کنسول دستی بود، کنسولی که از زمان عرضه به هیچ‌وجه نتوانست...

چند روز پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سونی تولید کارتریج پی‌اس ویتا را متوقف خواهد کرد که یعنی دیگر عرضه بازی‌های فیزیکی برای این کنسول متوقف می‌شود.

این کار یک میخ دیگر بر تابوت در خاک رفته این کنسول دستی بود، کنسولی که از زمان عرضه به هیچ‌وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند. هرچند در ادامه خبری منتشر شده است که تولید کارتریج پی‌اس ویتا در ژاپن همچنان ادامه خواهد داد. انجام اینکار در ژاپن کاملا منطقی است چون پی‌اس ویتا توانسته در این کشور به یک جامعه بازیکن مناسب دست پیدا کند.

سونی قصد دارد تولید بازی‌های فیزیکی برای کنسول دستی پی‌اس ویتا را متوقف کند

بنابر گزارش سایت کوتاکو، سونی تایید کرده است که در ژاپن به تولید کارتریج پی‌اس ویتا ادامه خواهد داد. این شرکت همچنین در حال حاضر و برای آینده نزدیک به پشتیبانی از این کنسول ادامه خواهند داد و سونی هنوز برای این کنسول دستی اهداف تجاری در نظر دارد.

در حال بازیکنان قادر خواهند بود که تا پایان سال میلادی به خرید کارتریج پی‌اس ویتا بپردازند و پس از آن دیگر عنوان جدیدی به صورت فیزیکی برای این کنسول عرضه نخواهد شد.

پی‌اس ویتا برای اولین بار در سال 2012 معرفی شد و در سال‌های اخیر مورد بی‌مهری‌های فراوانی از جانب خود سونی قرار گرفت! اما با همه این حرف‌ها، عاشقان RPGهای ژاپنی یا بازی‌های مستقل، هرگز از پی‌اس ویتا ناامید نشدند و این کنسول دستی همواره طرفداران خاص خودش را داشته است. مخصوصا در ژاپن که پی‌اس ویتا، کنسول نسبتا محبوبی است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سونی به تولید کارتریج پی‌اس ویتا در ژاپن ادامه خواهد داد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرکت Koei Tecmo از بازی Nioh 2 و عناوین دیگر می‌گوید