کنایه ی سنگین روزنامه خبر ورزشی: وقتی امیر کهیر، مدرسه ی دار البوق را برای پرورش چاقوکش های فوتبالی افتتاح می کند!


پس از انتشار مطلب تورج عاطف نویسنده ی خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال در خصوص اهدای لقب امیر کبیر به به یکی از اهالی فوتبال (که در اینجا می توانید در خصوص آن بخوانید)، طنز نویس روزنامه ی خبر ورزشی اقدام به انتشار متنی در همین خصوص کرده است که در ادامه برای شما قرار داده شده است: چندی پیش عده‌ای بوقچی طی مراسمی برای یکی از اهالی فوتبال...

مطلب طنز روزنامه خبر ورزشی در خصوص اهدای لقب "امیر کبیر فوتبال ایران"

کنایه ی سنگین روزنامه خبر ورزشی: وقتی امیر کهیر، مدرسه ی دار البوق را برای پرورش چاقوکش های فوتبالی افتتاح می کند!

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۴
کنایه ی سنگین روزنامه خبر ورزشی: وقتی امیر کهیر، مدرسه ی دار البوق را برای پرورش چاقوکش های فوتبالی افتتاح می کند!

مطلب طنز روزنامه ی ایرانی در خصوص اهدای لقب “امیر کبیر فوتبال ایران” به یکی از اهالی فوتبال را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از انتشار مطلب تورج عاطف نویسنده ی خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال در خصوص اهدای لقب امیر کبیر به به یکی از اهالی فوتبال (که در اینجا می توانید در خصوص آن بخوانید)، طنز نویس روزنامه ی خبر ورزشی اقدام به انتشار متنی در همین خصوص کرده است که در ادامه برای شما قرار داده شده است:

چندی پیش عده‌ای بوقچی طی مراسمی برای یکی از اهالی فوتبال شنل انداخته و شانه‌هایش را حسابی مالیدند! و هپی برث‌دی گویان، به وی لقب امیرکبیر فوتبال ایران را دادند!

بنده پس از این اتفاق میمون، وجه تسمیه این دو بزرگوار، یعنی امیرکبیر و امیرکهیر را بررسی کردم! (امیرکبیر فوتبالی رو امیرکهیر بگیم که با هم قاطی نشن!). آنچه می‌خوانید بخشی از اقدامات امیرکبیر فوتبالی است:

تأسیس مدرسه دارالبوق

از آنجا که امیرکهیر به امور فرهنگی به خصوص صندوق فرهنگیان علاقه ویژه‌ای داشت، به محض ورود به فوتبال، مدرسه دارالبوق را تأسیس کرد تا در آن به آموزش و پرورش اندام بوقچیان بپردازد و آنها را با ضرب چک و چاپیدن سکه آشنا کند! این مدرسه در رشته‌های خطاطی با چاقو، صافکاری با شعار، اربده‌کشی، صدابرداری با میکروفون و… هنربوق می‌پذیرد!

انتشار روزنامه وقایع اینستاگرامیه

امیرکهیر علاقه داشت اخبار الکی‌اش را همه جا منتشر کند، فلذا اکانتی در اینستاگرام ساخت و دستور داد افرادی که از دستگاهش حقوق می‌گرفتند، پست‌های پالم‌دارش را در فضای مجازی شیر کرده و به خورد مردم بدهند!

رسیدگی به وضع مالیه

امیر از همان اول حضورش در فوتبال با رشوه‌خواری به مبارزه برخاست و به جایش زیرمیزی را باب کرد! وی ابتدا سروسامانی به قوانین مالیاتی خود داد و سپس وام‌های نجومی بسیار ناچیزی از بانک‌ها گرفت! وی با اینکه در طول زندگی‌اش همواره بدهکار بود ولی هرگز خم به ابرو نیاورد!

حذف القاب و عناوین

امیرکهیر القاب و عناوین فرمایشی را موجب زیان‌های اجتماعی می‌دانست ولی با اصرار بچه‌ها قبول کرد به خود لقب امیرکبیر بدهد!

اصلاحات اجتماعی

کهیر در زنده نگه‌ داشتن رسوم قمه‌کشی و لوطی‌بازی اهتمام ورزید و قاعده بست‌نشینی بازیکنان در خانه‌اش را نیز باب کرد! وی همچنین حقوق زیاد فرهنگیان را از صندوق‌شان کم کرد و در عوض با رایگان کردن مسابقات فوتبال، به تشویق اذهان عمومی علیه خودش پرداخت!

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی
برچسب ها : پرسپولیس, حسین هدایتی, روزنامه خبر ورزشی, فوتبال ایران, لیگ برتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان