افراد مسلح ناشناس دو پولیس و یک کارمند انتخابات را در غرب کشور کشتند


منابع در غرب کشور می‌گویند که افراد مسلح ناشناس در 24 ساعت گذشته، دو پولیس و یک کارمند انتخابات را در ولایت هرات کشته‌اند. فرمان‌دهی امنیه ولایت هرات این روی‌داد را تایید می‌کند و می‌گوید که دو پولیس و یک کارمند انتخابات در دو روی‌داد جداگانه کشته شده‌اند. این فرمان‌دهی با نشرخبرنامه‌یی می‌گوید که حادثه نخست در ولسوالی...

افراد مسلح ناشناس دو پولیس و یک کارمند انتخابات را در غرب کشور کشتند

منابع در غرب کشور می‌گویند که افراد مسلح ناشناس در ۲۴ ساعت گذشته، دو پولیس و یک کارمند انتخابات را در ولایت هرات کشته‌اند.

فرمان‌دهی امنیه ولایت هرات این روی‌داد را تایید می‌کند و می‌گوید که دو پولیس و یک کارمند انتخابات در دو روی‌داد جداگانه کشته شده‌اند.

این فرمان‌دهی با نشرخبرنامه‌یی می‌گوید که حادثه نخست در ولسوالی چشت زمانی رخ داده که افراد مسلح  ناشناس به خانه‌های یک سرباز پولیس و کارمند انتخابات داخل و هردوی آنان را کشته‌اند.

خبرنامه از روی‌داد دوم اطلاعات داده که در ولسوالی گذره ولایت هرات صورت گرفته‌است و در آن یک سرباز پولیس کشته و یک تن دیگر شان زخمی شده‌اند.

بر بنیاد خبرنامه، سربازان پولیس زمانی کشته و زخمی شده‌اند که برای تامین امنیت مرکزهای ثبت‌نام‌های رای‌دهنده‌گان به سوی قریۀ خواجه‌ شهاب‌الدین ولسوالی گذره در حرکت بوده‌اند.

هرات در غرب افغانستان از جمله ولایت‌های امن به حساب می‌رود؛ اما گروه طالبان در بخش‌های از این ولایت و به خصوص در ولسوالی شیندند حضور فعال دارند.

تا هنوز هیچ گروه تروریستی در هرات در مورد حادثه‌های به وقوع پیوسته، اظهار نظر نکرده‌اند.

گفتنی‌ست که بالای کارمندان انتخابات و نیروهای امنیتی‌اش درحالی حمله مسلحانه صورت می‌گیرد که در این اواخر، گروه طالبان بالای چندین مرکز ثبت‌نام‌های رای‌دهنده‌گان حمله‌ور شده و تهدیدهای را متوجه مردم ساخته‌اند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !