جاده مرگ در تهران قربانی می‌گیرد + فیلم


جاده مرگ در تهران قربانی می‌گیرد + فیلم

جاده روستای همه سین واقع در پارک جنگلی سرخه حصار به دلیل نداشتن استانداردهای جاده‌ای باعث تصادف و سقوط خودروها به دره می‌شود.

جاده مرگ در تهران قربانی می‌گیرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روستای همه سین، روستایی از توابع بخش مرکزی شهر تهران واقع در ۷ کیلومتری شرق تهران در پارک جنگلی سرخه حصار قرار گرفته است.

با وجود اینکه این روستا در استان تهران و در نزدیک ترین نقطه به پایتخت واقع شده است، اما جاده منتهی به آن که از جمله جاده‌های پر رفت و آمد روستایی محسوب می‌شود، هیچ گونه علائمی از جمله تابلو، خط کشی، گارد ریل، چراغ و غیره ندارد.

رانندگی کردن در این جاده به هنگام تاریکی به دلیل فقدان هیچگونه روشنایی برای رانندگان بسیار سخت است، به گونه ای که می‌توان گفت تنها چراغ های خودروهاست که جاده را روشن می‌کند. داشتن پیچ های متعدد و نبود گاردریل، چراغ، علائم هشدار دهنده و خط کشی باعث می‌شود تعداد زیادی از خودروها به دره سقوط و یا با یکدیگر تصادف کنند.

همین چند شب گذشته بود که یک دستگاه خودرو پراید با ۵ سرنشین به دره سقوط کرد که سرنشینان آن با کمک ماموران آتش نشانی نجات پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: سقوط خودروی ال 90 در پارک جنگلی سرخه حصار

نکته جالب در مورد جاده روستای همه سین (ترکمن ده) این است که سال‌ها از احداث آن می‌گذرد و در این مدت، بارها و بارها شهروندان به گونه های مختلف مراتب را به گوش مسئولان رسانده اند، اما متاسفانه در طی همه این سال‌ها فکری برای این جاده مرگ نشده تا شاهد قربانی شدن شهروندان در این مسیر خطرناک باشیم.

این جاده در نزدیکی یکی از پارک های ملی ایران(شرق تهران) و تحت پوشش شهرداری منطقه ۱۳ تهران است.

بنابراین انتظار می‌رود رسیدگی‌های لازم در خصوص این جاده و استاندار بودن آن صورت گیرد تا تلفات و تصادفات در این جاده کاهش یابد.

کد ویدیو

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)