بالاک: خط خوردن سانه فنی نبود


بالاک: خط خوردن سانه فنی نبود

لوو اصرار دارد که پدیده منچسترسیتی را به خاطر دلایل ورزشی از تیم ملی آلمان کنار گذاشته، ولی بالاک چنین عقیده ای ندارد.

ایران ورزشی آنلاین / میشاییل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان می‌گوید حذف لروی سانه از این تیم دلیل ورزشی نداشته است. سانه امیدوار بود در جام جهانی به‌عنوان یکی از ستارگان نوظهور دنیای فوتبال مطرح شود اما یواخیم لوو در فهرست 23نفره نهایی خود نام او را نیاورد. بالاک گفت: «او تمام ویژگی‌های برتر خود را نشان داده است و می‌توانست با قابلیت‌هایش در جام جهانی بسیار تاثیرگذار باشد. من واقعا مشتاق دیدن چنین بازیکنی در این مسابقات بودم.»

لوو گفت که دلیل حذف سانه این بوده که یولیان برانت، بازیکن لورکوزن از او به میزان بسیار اندکی بهتر عمل کرده است اما بالاک می‌گوید: «من واقعا دلیل ورزشی برای این کار نمی‌بینم. برای من برتری اندک معنا ندارد. در پستی که یولیان برانت در آن بازی می‌کند، باید خیلی خیال‌پرداز باشید که این حرف‌ها را باور کنید. او اصلا در سطح سانه نیست. سانه در باشگاه‌ بزرگتری بازی می‌کند و کنار بازیکنان بهتری به میدان می‌رود.»

بالاک همچنین درباره باشگاه سابقش، چلسی صحبت کرد. اوضاع آنتونیو کونته در چلسی نامشخص است و باشگاه در بازار نقل و انتقالات هم کار خاصی انجام نداده است. همچنین رومن آبراموویچ تصمیم گرفته پروژه بازسازی استمفوردبریج را متوقف کند و بالاک می‌گوید که سران چلسی باید فکر دیگری کنند: «این چیزی نیست که چلسی بخواهد. آنها خیلی از دیگران عقب افتاده‌اند. چلسی با تاریخچه‌ای که دارد باید جاه‌طلب باشد. باید به این فکر کنید که در سه سال گذشته چه شد. پنجم شدن برای چلسی خوب نیست و به‌ویژه این خوب نیست که چلسی در سه فصل اخیر دو بار نتوانسته به لیگ قهرمانان برسد. این نشانه است و باید مراقب بود. سران چلسی باید از خود بپرسند که چه کاری را درست انجام داده‌اند و چه کاری را اشتباه.

حتی قهرمانی در فصل قبل‌تر هم به دلیل این بود که چلسی در رقابت‌های اروپایی حضور نداشت. در آن فصل شرایط به‌خوبی برای چلسی رقم خورد اما اینکه چلسی حالا به لیگ قهرمانان نمی‌رسد، این سوال را برای مدیران ایجاد می‌کند که آیا دارند تصمیمات صحیحی می‌گیرند؟»
ادن آزار و تیبو کورتوا از سران چلسی خواسته‌اند که بازیکنان خوبی بخرند تا آنها قراردادشان را تمدید کنند. بالاک می‌گوید: «بحث موفقیت همیشه بر سر پول نیست، بلکه بر سر استراتژی هم هست. آنها تیم جوان خیلی خوبی دارند که حریف همه تیم‌هاست. می‌توان روی این استعدادهای جوان کار کرد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری