درگیری دبیر فدراسیون با عضو تیم ملی بانوان/رشیدی: کسی جوابگو نیست


درگیری دبیر فدراسیون با عضو تیم ملی بانوان/رشیدی: کسی جوابگو نیست

عضو تیم ملی جودو بانوان ایران که برای اعتراض به حذف از اردوی تیم ملی به فدراسیون جودو مراجعه کرده بود با برخورد دبیر این فدراسیون مواجه شد.


به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه رشیدی بانوی جودوکار ایران که به دلایل نامشخص از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شده بود، امروز شنبه ۱۹ خرداد برای پیگیری دلایل حذف خود راهی فدراسیون جودو شد که با برخورد ناشایست دبیر فدراسیون مواجعه شد.

رشیدی در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: از میان نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مدال طلا شدند من تنها جودوکاری بودم که به اردو دعوت نشدم و در هیچ اعزامی تیم ملی را همراهی نکردم. سایر نفرات یا به مسابقات لبنان اعزام شدند یا فردا به کمپ تمرینی ژاپن می روند.

وی افزود: برای پیگیری موضوع و شنیدن دلیل قانع کننده ای برای این نوع برخورد راهی فدراسیون شدم تا با محمد درخشان گفتگو کنم. متاسفانه رئیس فدراسیون که در دفتر خود حضور داشت حاضر به گفتگو با من که چهار سال عضو تیم ملی هستم نشد. هنوز جای سئوال دارد که چرا رئیس فدراسیون وقت چند دقیقه صحبت با من را ندارد. من حق دارم بدانم چرا از اردوی تیم ملی خط خوردم.

این عضو تیم بانوان در خصوص درگیری خود با دبیر فدراسیون هم گفت: زمانی که منتظر دیدار با رئیس فدراسیون بودم، یک لحظه درب اتاق ایشان باز شد و من خواستم با درخشان صحبت کنم که متاسفانه دبیر فدراسیون من را به شدت «هل» داد و برخورد بدی با من داشت.

رشیدی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که با رعایت کامل حجاب اسلامی در میادین بین المللی حاضر شویم و در این راه سختی های زیادی متحمل می شویم، اینکه چرا دبیر فدراسیون به خود اجازه می دهد چنین با من برخورد فیزیکی داشته باشد، مشخص نیست؟ شاید ایشان پشت گرمی زیادی دارد؟

وی افزود: بعد از این برخورد زشت، به وزارت ورزش رفتم که متاسفانه موفق به دیدار با خانم محمدیان نشدم، ولی خانم موسوی به گرمی مرا پذیرفت و قرار شد این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

خبرنگار مهر برای پیگیری موضوع با امیرحسین سیاحی دبیر فدراسیون تماس گرفت که تلاش برای گفتگو با وی به نتیجه ای نرسید و ایمان میری مسئول روابط عمومی فدراسیون نیز به صورت کلی موضوع را تکذیب کرد و با بیان اینکه از صبح در فدراسیون حضور داشته، اعلام کرد که هیچ اتفاقی نیافتاده است.

کد خبر 4316481

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جواز مبارزه در رقابت‌های گرنداسلم برای 13 تکواندوکار ایران