فصل دوم سریال The Defenders به این زودی‌ها ساخته نمی‌شود


فصل دوم سریال The Defenders به این زودی‌ها ساخته نمی‌شود

بر اساس صحبت‌های رئیس بخش تلویزیونی مارول، «جف لوب» (Jeph Loeb)، در حال حاضر تصمیمی برای ادامه سریال The Defenders گرفته نشده و فعلا خبری از فصل دوم نیست. مارول برای اولین بار قهرمانانش را با سریال Agents of S.H.I.E.L.D از طریق شبکه ABC به تلویزیون وارد کرد و سپس دو فصل از سریال Agent Carter...

بر اساس صحبت‌های رئیس بخش تلویزیونی مارول، «جف لوب» (Jeph Loeb)، در حال حاضر تصمیمی برای ادامه سریال The Defenders گرفته نشده و فعلا خبری از فصل دوم نیست.

مارول برای اولین بار قهرمانانش را با سریال Agents of S.H.I.E.L.D از طریق شبکه ABC به تلویزیون وارد کرد و سپس دو فصل از سریال Agent Carter نیز بر روی همین شبکه پخش شد. از آنجایی که شرکت دیزنی مالک مارول و شبکه ABC محسوب می‌شود، همکاری آن‌ها قابل درک است ولی مارول ترجیح داد که به سراغ شریکی بهتر برود و به همین دلیل شبکه نتفلیکس را انتخاب کرد.

«کریستن ریتر» (Krysten Ritter) که با بازی در نقش «جسیکا جونر» (Jessica Jones) یکی از اصلی‌ترین بازیگران جهان تلویزیونی مارول محسوب می‌شود، در مصاحبه‌ای که چندی پیش داشت، اعلام کرده بود که ممکن است فصل دوم سریال The Defenders هرگز ساخته نشود.

سریال The Defenders که به نوعی Avengers دنیای تلویزیونی مارول هم به حساب می‌رود، با فصل اولش به عقیده بسیاری از منتقدان و بینندگان، اصلا نتوانست از پتانسیل‌های خودش استفاده کند و در مجموع اثر ناامیدکننده‌ای بود. اما خب موفقیت‌های نسبی‌ای که کسب کرد باعث شد حداقل روی کاغذ، ساخته شدن فصول بعدی‌اش قابل انتظار باشد.

اما حالا جف لوب در پاسخ به سوال یکی از طرفداران پیرامون ادامه این سریال گفته که برنامه‌ای برای ادامه سریال ندارند و اگر هم قرار شود که فصل دومی ساخته شود، حالا حالاها اتفاق نمی‌افتد.

در هر صورت، جهان تلویزیونی مارول به مرور زمان در حال گسترده شدن است و به زودی انقدر عظیم می‌شود که احتمالا بسیاری از بینندگان را گیج می‌کند. هم‌اکنون به جز جهان مشترک مارول/نتفلیکس، سریال Agents of S.H.I.E.L.D که از شبکه ABC پخش می‌شود هم در دنیای تلویزیونی مارول رقم می‌خورد. به جز این سریال، مارول قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، سریال‌های Runaways و New Warriors را از رسانه Hulu و سریال Cloak Dagger را هم از شبکه Freeform پخش کند. به جز همه این سریال‌ها، دو سریال Legion از شبکه FX و The Gifted از شبکه FOX هم که براساس کامیک‌های مارول ساخته شده‌اند، می‌توانند وارد این جهان سینمایی شوند چون با فروش سهام کمپانی FOX قرن بیستم ( 20th Century Fox)، حق پخش این سریال‌ها هم به دست دیزنی افتاده و خب دیزنی هم یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ریزان جهان سینمایی و تلویزیونی مارول به حساب می‌رود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فصل دوم سریال The Defenders به این زودی‌ها ساخته نمی‌شود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم‌نامه فیلم Bond 25 بازنویسی می‎شود؛ تاریخ انتشار فیلم به تعویق افتاد