از دنیای فوتبال چه خبر ؟


از دنیای فوتبال چه خبر ؟

جوانترین بازیکن جام جهانی 2018 دانیال ارزانی ، متولد خرم‌آباد ایران است. این بازیکن متولد 1999 می‌باشد. او از اعضای تیم استرالیا می‌باشد و تا به حال در 20 بازی ملبورن شرکت کرده است. مسن ترین بازیکن جام‌ جهانی 2018 عصام الحضری ، از تیم مصر است. این بازیکن متولد 1973 است. او تا به حال در 412 بازی مصر حضور داشته است. فوتبال و فشن افراد...

از دنیای فوتبال چه خبر ؟
جوانترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸ دانیال ارزانی ، متولد خرم‌آباد ایران است. این بازیکن متولد ۱۹۹۹ می‌باشد. او از اعضای تیم استرالیا می‌باشد و تا به حال در ۲۰ بازی ملبورن شرکت کرده است. مسن ترین بازیکن جام‌ جهانی ۲۰۱۸ عصام الحضری ، از تیم مصر است. این بازیکن متولد ۱۹۷۳ است. او تا به حال در ۴۱۲ بازی مصر حضور داشته است.
فوتبال و فشن افراد سرشناس مانند دیوید بکهام و پله فقط در زمینه فوتبال نیستند. معمولا آنها در زمینه های فشن و زیبایی هم با برند های مطرح جهانی همکاری دارند. دیوید بکهام با برند دیور همکاری های بسیاری داشته است. از افرادی که در داخل ایران با برند های مطرح جهانی همکاری دارند می‌توان کیروش را نام برد. وی با برند ایتالیایی او پی اس همکاری میکند. دیوید بکهام و پرنس انگلیسی، هری یکدیگر را دوست خود می‌دانند. آنها زمان زیادی را در برنامه های مختلف باهم گذرانده اند. دیوید بکهام و همسرش (ویکتوریا بکهام) در هر دو عروسی سلطتنی (هری و ویلیام) حضور داشتند.از دنیای فوتبال چه خبر ؟

پیراهن تیم

هرسال برندهای مطرح ورزشی طراحی پیراهن تیم های ورزشی را بر عهده دارند. از هر پیراهن در نهایت تعدادی هم به بازار عرضه می‌شود و توسط آن برند در فروشگاه ها فروخته می‌شود. این پیراهن ها توسط برند هایی مانند آدیداس، پوما ، نایکی و سایر برند های مطرح در این زمانی طراحی و تولید می‌شوند.
از دنیای فوتبال چه خبر ؟ شیک ترین پیراهن امسال برای تیم سنگال است. پوما آن را تولید کرده و بر روی آن یک پلنگ با طرح خاص قرار دارد. این تیم حق پیراهنش را ادا نکرد.
از دنیای فوتبال چه خبر ؟ برزیل تا به حال در ۲۱ بازی جام جهانی حضور داشته است. این تیم تا به حال ۵ بار جام جهانی را برده است. کشور برزیل تا به حال بیشتر از هر کشوری جام جهانی برنده شده است. ایتالیا تا به حال ۲۱ بازی در جام جهانی سال های مختلف مساوی کرده است. بیشترین تعداد بازی های مساوی از آن این کشور است. پله تنها بازیکنی است که تا به حال ۳ جام جهانی برده است.
از دنیای فوتبال چه خبر ؟



50 ایده تزیین ماشین عروس کم هزینه اما شیک