ایجاد بندر خشک از کارهای مهم اقتصادی استان قزوین است


قزوین- نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد بندر خشک و هاب...
قزوین- نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد بندر خشک و هاب لجستیک در استان قزوین موجب رونق صادرات و فعالیتهای اقتصادی در منطقه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی روز شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: یکی از کارهای مهم اقتصادی در استان پیگیری ایجاد بندر خشک است که در این راستا همه دستگاههای اجرایی باید همکاری لازم را با بخش خصوصی و اتاق بازرگانی داشته باشند.

ایجاد بندر خشک از کارهای مهم اقتصادی استان قزوین است

وی بیان کرد: از بندر بمبئی تا بندر هلسینکی بیش از ۹ هزار کیلومتر مسیر ریلی داریم که در این میان فقط ۳۶۰ کیلومتر در محدوده استان قزوین متصل نشده که باید تلاش کنیم پروژه راه آهن قزوین به رشت زودتر به بهره برداری برسد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با تکمیل این پروژه باید راه آهن قزوین به قم را هم بسرعت به پایان برسانیم تا این چرخه کامل شود.

وی اظهارداشت: نمایندگان مجلس هم آمادگی دارند برای تسریع در احداث بندر خشک در قزوین حمایت و پیگیری لازم را انجام دهند تا این کار بزرگ و اساسی در این منطقه شکل بگیرد.

در این جلسه در خصوص افزایش ظرفیت ساخت نیروگاههای بادی، معرفی نماینده برای حضور در هیئت مدیره شرکت برق منطفه ای زنجان، تاثیر نوسانات نرخ ارز در تامین مواد اولیه گفتگو شد.

کد خبر 4328043

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته