در بازی Cyberpunk 2077 امکان ربودن مغز دشمنان وجود خواهد داشت


در بازی Cyberpunk 2077 امکان ربودن مغز دشمنان وجود خواهد داشت

بازی Cyberpunk 2077 دنیای بزرگی را خواهد داشت که ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی را در اختیارتان می‌گذارد. یکی از این قابلیت‌ها، ربودن مغز دشمنان به لطف سیستم کلاس‌های گسترده‌ی بازی است. استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt RED) پس از مدت‌ها سکوت بالاخره در E3 2018 جزئیات زیادی را...

بازی Cyberpunk 2077 دنیای بزرگی را خواهد داشت که ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی را در اختیارتان می‌گذارد. یکی از این قابلیت‌ها، ربودن مغز دشمنان به لطف سیستم کلاس‌های گسترده‌ی بازی است.

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt RED) پس از مدت‌ها سکوت بالاخره در E3 2018 جزئیات زیادی را درباره‌ی بازی Cyberpunk 2077 به اشتراک گذاشت. در میان این اطلاعات جدید، یکی از مهم‌ترین‌ها و جالب‌ترین‌های آن‌ها راجع به سیستم کلاس‌های بازی بود. این عنوان به جای اینکه شما را به یک کلاس تا انتهای کار محدود کند، این اجازه را به شما می‌دهد که هر طور که مایل هستید، بین سه کلاس مختلف انتخاب کنید، به جلو بروید و شخصیت خود را کامل‌تر سازید.

به‌تازگی، طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077 یعنی «مکس پیرز»‌ (Max Pears) در گفت و گو با ShackNews توضیحات جالبی را از سیستم کلاس‌های آن ارائه داده است. وی در ابتدا به سه کلاس موجود در بازی یعنی Netrunner ،Techie و Solo اشاره کرده و در ادامه گفته است:

هرکدام از این کلاس‌ها توانایی‌های متفاوتی خواهند داشت. مثلاً مانند دموی E3 2018، یک Netrunner می‌تواند مغز افراد را هک کند و برباید.

می‌بینید که یک نگهبان را از پا درآورده و سپس مغز او را هک می‌کنیم و این راه‌های مختلفی را جلوی بازی‌باز می‌گذارد. هرکلاس توانایی‌هایی عالی خواهد داشت. پس این موضوع که شما می‌توانید این کلاس‌ها را برای ساخت سایبرپانک خود ترکیب کنید، فوق‌العاده خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر آن هستیم.

بازی Cyberpunk 2077 که با توجه به نمایش‌ها و شنیده‌ها تاکنون، تجربه‌ای منحصر به فرد و لذت‌بخش را قرار است برای بازی‌بازان به ارمغان بیاورد، برروی پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود اما متاسفانه تاریخ انتشار مشخصی ندارد. برای کسب جزئیات بیشتر از گیم‌پلی و داستان این عنوان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

نظر شما درباره‌ی بازی Cyberpunk 2077 چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
در بازی Cyberpunk 2077 امکان ربودن مغز دشمنان وجود خواهد داشت

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توسعه‌ی بازی Stormdivers برای تمرکز بر روی پروژه‌ی بلندپروازانه‌ی دیگری متوقف شده است