آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در خراسان جنوبی یک درصد افزایش یافت


آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در خراسان جنوبی یک درصد افزایش یافت

بیرجند-مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از افزایش یک درصدی آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان خبر داد و گفت: 360 هزار نفر از جمعیت استان از خدمات بیمه ای این سازمان بهره مند هستند.


به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی پیش از ظهر شنبه در دیدار مدیران تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، اظهار داشت: متاسفانه در خراسان جنوبی امسال تا کنون تنها یک درصد افزایش آمار بیمه شدگان را داشته ایم.

وی تعداد بیمه شدگان اصلی این سازمان در سال گذشته را ۱۱۴ هزار و ۸۷۲ نفر ذکر کرد و افزود: امسال این رقم تا کنون به ۱۱۵ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است.

وی با اشاره به افزایش دو درصدی آمار مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان افزود: سال گذشته تعداد مستمری بگیران استان ۱۴ هزار و ۸۹۱ نفر بوده که امسال به ۱۵ هزار و ۷۳۲ نفر رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۷ درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند، تصریح کرد: این آمار ۷۰ درصد جمعیت شهری استان را شامل می شود.

به گفته وی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از جمعیت استان شامل افراد بیمه شده اصلی و افراد تبعی از خدمات این سازمان در استان بهره مند هستند.

کد خبر 4340665

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان جنوبی