داستان جدایی ستاره بارسلونا به پایان رسید


پاکو آلکاسر  اصلا به جدایی فکر نمی‌کند و باشگاه هم برخلاف چند هفته پیش، دیگر به او اعلام نکرده که باید به دنبال تیم جدیدی باشد. آلکاسر 24 ساله دو سال پیش با 30 میلیون یورو از والنسیا خریداری شد. او یکی از بهترین مهاجمان لالیگا بود که به تیم ملی اسپانیا هم دعوت می‌شد اما پذیرفت که نیمکت نشین سوارز باشد. انریکه اعتماد زیادی به او نکرد اما...

داستان جدایی ستاره بارسلونا به پایان رسید

آلکاسر در بارسلونا ماندنی شد
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۳
داستان جدایی ستاره بارسلونا به پایان رسید

اگر چرخش ۱۸۰ درجه‌ای در مواضع بارسلونا پیش نیاید، پاکو آلکاسر در این تیم خواهد ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاکو آلکاسر اصلا به جدایی فکر نمی‌کند و باشگاه هم برخلاف چند هفته پیش، دیگر به او اعلام نکرده که باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

آلکاسر ۲۴ ساله دو سال پیش با ۳۰ میلیون یورو از والنسیا خریداری شد. او یکی از بهترین مهاجمان لالیگا بود که به تیم ملی اسپانیا هم دعوت می‌شد اما پذیرفت که نیمکت نشین سوارز باشد. انریکه اعتماد زیادی به او نکرد اما اوضاع با آمدن والورده تا حدودی بهتر شد. پاکو در اندک فرصت‌هایی که به دست می‌آورد، آمار بسیار خوبی از خودش بر جای می‌گذاشت. در حال حاضر او ۵۰ بار برای بارسا به میدان رفته و آمار ۱۵ گل و ۸ پاس گل را به ثبت رسانده است.

به گزارش mundodeportivo، آلکاسر از بارسا نمی‌رود یا اگر هم برود با تصمیم خودش نیست. او اصلا به جدایی فکر نمی‌کند و خودش را هم فروش نمی‌داند چون تاکنون کسی از باشگاه با او تماس نگرفته که باید به دنبال تیم جدیدی باشد. پاکو آخرین روزهای تعطیلاتش را پشت سر می‌گذارد تا به تمرینات پیش فصل اضافه شود. او حتی انتظار دارد در فصل پیش رو نقش بیشتری در ترکیب تیم داشته باشد. آلکاسر تنها در صورتی از بارسا جدا می‌شود که وقتی به تمرینات بازگشت، والورده به او بگوید روی او حساب نمی‌کند. چیزی که با توجه به شرایط کنونی بسیار بعید است.

بنابراین در حال حاضر جدایی آلکاسر به کلی منتفی است. به خصوص که گریزمان هم به بارسلونا نخواهد آمد و سوارز به یک ذخیره نیاز دارد و این یعنی شانس بالای آلکاسر برای ماندن در نیوکمپ. ناگفته نماند که چند هفته پیش مدیران بارسلونا بسیار جدی از لزوم فروش آلکاسر حرف می‌زدند چرا که از خرید گریزمان اطمینان داشتند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : آلکاسر, بارسلونا, پاکو آلکاسر, ستاره بارسلونا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!