وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان|حسین سلطانی نایب قهرمان شد/ کسب 2 نقره و یک برنز برای ایران در دسته 77 کیلوگرم


وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان|حسین سلطانی نایب قهرمان شد/ کسب 2 نقره و یک برنز برای ایران در دسته 77 کیلوگرم

رقابت‌های دسته 77 کیلوگرم قهرمانی جوانان جهان به پایان رسید و ایران توانست در این وزن صاحب دو مدال نقره و یک برنز شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین سلطانی تنها نماینده ایران در وزن 77 کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان با رکورد 149 کیلوگرم در یک ضرب مدال نقره گرفت. در دوضرب با 177 کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد و در مجموع دو حرکت با رکورد 326 کیلوگرم نایب قهرمان جهان شد.

حرکت یک ضرب:

حسین سلطانی در اولین حرکت یک ضرب خود پشت وزنه 141 کیلوگرم قرار گرفت که به راحتی آن را بالای سر برد. وی وزنه 146 کیلوگرم را انتخاب کرد و سلطانی این وزنه را هم مهار کرد. او در آخرین حرکت یک ضرب وزنه 149 کیلوگرم را هم بالای سر برد.

ریتوارس سوهاریوس از لتونی با 156 کیلوگرم مدال طلا یک ضرب را به دست آورد. غیرت آیتموراتوف از ازبکستان با رکورد 146 کیلوگرم مدال برنز یک ضرب را گرفت.

حرکت دوضرب:

ملی پوش ایران در اولین حرکت دوضرب وزنه 171 کیلوگرم را بالای سر برد و دو چراغ سفید و یک قرمز از داوران دریافت کرد. سلطانی در دومین حرکت پشت وزنه 176 کیلوگرم قرار گرفت که نتوانست وزنه را بالای سر نگه دارد و آن را انداخت.

سرمربی تیم ملی برای آخرین حرکت سلطانی وزنه او را به 177 کیلوگرم تغییر داد که توانست وزنه را با سختی نگه دارد و سه چراغ سفید از داوران دریافت کند.

او در دوضرب مدال برنز گرفت و در مجموع دو حرکت با 326 کیلوگرم نایب قهرمان جهان شد.

سوهارِوز از لیتوانی با 180 کیلوگرم اول شد و مدال طلای دوضرب و مجموع (336 کیلوگرم) را از آن خود کرد. رفیق هاروتونیان از ارمنستان هم با 179 کیلوگرم نقره دوضرب را گرفت و در مجموع هم با 324 کیلوگرم سوم شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران