«ترگل» به 20 سوال عقلی و روانشناسی در مورد حجاب پاسخ می‌دهد


«ترگل» به 20 سوال عقلی و روانشناسی در مورد حجاب پاسخ می‌دهد

گروه فرهنگی - «ترگل» کتابی است تمام‌رنگی که با ادبیاتی روان و امروزی، بیست دلیل عقلی و روانشناسی در مورد را حجاب بیان می‌کند، این کتاب با مقدمه حضرت آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی و به قلم عماد داوری دولت‌آبادی نگاشته شده است و یکی از منابع جذاب در حوزه حجاب است.

«ترگل» به 20 سوال عقلی و روانشناسی در مورد حجاب پاسخ می‌دهد

به گزارش ایکنا از همدان، ترگل کتابی است تمام‌رنگی که با ادبیاتی روان و امروزی، بیست دلیل عقلی و روانشناسی برای حجاب بیان می‌کند، این کتاب به مقدمه حضرت آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی مزین شده است. یکی از ویژگی‌های مهم این کتاب علاوه بر قلم روان، تصویری و تمام‌رنگی بودن آن است که جذابیتی دوچندان به متن بخشیده است.
ترگل سعی کرده است بیست پاسخ عقلی و روانشناسانه به موضوع حجاب بدهد. این کتاب در دو نسخه رقعی (مصور) و پالتویی (دورنگ) منتشر شده است. همچنین در انتهای کتاب، مسابقه و پرسش نامه تستی قرار گرفته است.
ترگل دومین اثر عماد داوری دولت آبادی است، عماد داوری دولت آبادی، جوان طلبه ای است که در این کتاب سعی نموده با تلفیقی از کتاب مساله حجاب شهید مطهری و بیانات آیت الله سیدابوالحسن مهدوی به بیان عقلی و روانشناسانه حجاب و عفاف به صورت خلاصه بپردازد.
به گفته داوری دولت آبادی، کتابچه‌ی «تَرگُل» مرکز فرهنگی سابحات ویژه ایام اعتکاف و به دلیل نیاز جامعه جوان به دلایل عینی و البته خلاصه در موضوع حجاب تهیه شده است.

در ابتدای کتاب می‌خوانیم؛
«من یک دخترم! زیبا و جذاب! احساسی در من نهفته است به نام دلربایی، انگار باید اوقاتی از روزم را دلربایی کنم.
من زیبا هستم، می‌خواهم عالم و آدم زیباییم را ببینند، می‌خواهم با دیدنم انگشت‌به‌دهان شوند! من اصلاً کاری به دین ندارم، من عقل دارم، چرا باید خودم را با یک چادر مشکی بپوشانم؟»
علاقمندان می‌توانند فایل پی دی اف کتاب «ترگل» را از طریق لینک 7ee.ir/targol1 دریافت کنند.
برای دریافت خود کتاب نیز می توان آن را با قیمت پشت جلد رنگی ۸۵۰۰ تومان با تخفیف پنجاه درصد ۴۲۵۰ تومان و قیمت پشت جلد نسخه متنی ۴۵۰۰ تومان با تخفیف سی درصد۳۰۰۰ تومان تهیه کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال