زمان قطعی برق به اصناف ورامین اطلاع رسانی شود


زمان قطعی برق به اصناف ورامین اطلاع رسانی شود

ورامین- رییس اتاق اصناف ورامین از اداره برق این شهرستان خواست، زمان قطعی برق به اصناف این شهرستان اطلاع رسانی شود.


در پی اعتراض جمعی از کسبه شهرستان ورامین در مورد قطع مکرر برق و تجمع در برابر فرمانداری شهرستان ورامین رئیس اتاق اصناف ورامین خواستار مدیریت بهتر در مورد زمان قطع برق شد

ابوطالب شیرکوند در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قطعی های مکرر برق در ورامین اظهار داشت: باتوجه به درخواست هفته قبل اتاق اصناف از اداره برق ورامین در خصوص ارائه جدول دقیق و زمان بندی قطع برق و اطلاع رسانی به موقع به کسبه و مردم، مجددا از آن اداره می خواهیم، جدول دقیق ساعات قطع برق را به موقع اطلاع رسانی کند.

رییس اتاق اصناف ورامین افزود: اعلام ساعات قطع برق می تواند از میزان خسارات به کسبه بکاهد و اصناف توانایی خدمات رسانی بهتر و مفیدتر را داشته باشند.

وی گفت: بعضی از صنوف مانند نانوایان، شیرینی پزی ها و بستنی فروشی ها در روزهای اخیر به خاطر قطع برق در زمان های مختلف متضرر شده‌اند و این در حالی است، که اگر کسبه بدانند، قرار است، چه ساعتی برق قطع شود، خسارات را کاهش می دهند.

وی با اشاره به انتقادات صورت گرفته کسبه چند مجتمع تجاری در ورامین به قطع بی برنامه برق اضافه کرد: کسبه و بازاریان ورامین همواره پشتیبان نظام و همراه دولت بوده و هستند و این مهم را درک می کنند، که به علت گرمی بی سابقه و بیش از حد هوا در شرایط کمبود برق قرار داریم و اعتراض کسبه صرفا به علت عدم هماهنگی و اطلاع رسانی به موقع توسط اداره برق بوده، که باعث ضرر و زیان کسبه شده است.

بر اساس این گزارش یک منبع آگاه در اداره برق ورامین در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: به جز بیمارستان ها و مراکز تامین آب شهر برق سایر مناطق ورامین طبق برنامه و در یک اندازه قطع می شود.

از فرماندار ورامین و رییس اداره برق نیز مسئولین اجرایی انتظار می رود، تا با رایزنی با مسئولان بالا دستی و اطلاع رسانی های به موقع به مردم در خصوص قطعی برق بتوانند از برخی نگرانی های موجود بکاهند.

کد خبر 4345125

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال